یکی از مهمترین اجزای حوزه رسانه، محاسبه حداکثری بازنمایی محتوای تولید شده روی مخاطب است.
حمیدرضا ابراهیمی :
به همین دلیل رسانههای حرفهای با ترکیب های خاص کلمات و تصاویر، یک #احساس مشخص را با کادوی خبر به مخاطب منتقل می کنند و این نقطه اساسی رقابت رسانههای مهم دنیاست. اینکه گاهی با یک تُن خبر خوب، مغلوب نیم مثقال خبر بد جریان غربگرا می شویم به همین دلیل است!!!
پ.ن: دوستان عزیز در خبرگزاری #تسنیم، برای یک خبر در حوزه حجاب یک عکس نسبتا سیاه و ترسناک انتخاب کردند که واقعا جای گلایه است. واقعا آیا نباید از امثال تسنیم و ... انتظار برخورد حرفهای در حوزه ترکیب خبر و حس و پیوست کردن تصاویر تولیدی جذاب داشته باشیم؟