شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
اما تولد «کیان» با همکاری نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی شهرستان با نظم و امنیت خوبی برگزار شده بود ولی از آنجایی که رسانه های معاند و دشمنان این مرز و بوم بسیار در خصوص این موضوع و برنامه امروز مانور داده بودند تا با ایجاد فضای هیجانی بتوانند با فریب برخی جوانان و نوجوانان ساده ای که به درستی سره را از ناسره تمیز نمی‌دارند باعث اغتشاشگری و و ایجاد ناامنی در جامعه بشوند.
شوشان - پیمان نجف پور :
خبر کوتاه بود اما درد آور ، سروان محمد قنبری پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ایذه به شهادت رسید اما .....

در روزی که پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان ایذه برای انجام وظیفه و ایجاد امنیت در نزدیکی محلی که توسط خانواده کیان پیرفلک نوجوان پرپر شده ای که چندی پیش توسط کوردلان اغتشاشگر به قتل رسیده بود ، جشن سالروز تولد فرزند مرحوم شان برپا بود حضور داشتند .

لازم به ذکر است در طی روزهای گذشته توسط برخی افراد معلوم الحال و اغتشاشگر خارجی و داخلی فراخوانی  مبنی بر تجمع اعتراضی و بر هم زدن امنیت جامعه در این روز توسط این اراذل و اوباش‌ و مخلان امنیت جامعه داده شده بود .

اما تولد «کیان» با همکاری  نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی شهرستان با نظم و امنیت خوبی برگزار شده بود ولی از آنجایی که رسانه های معاند و دشمنان این مرز و بوم بسیار در خصوص این موضوع و برنامه امروز مانور داده بودند تا با ایجاد فضای هیجانی بتوانند با فریب برخی جوانان و نوجوانان ساده ای که به درستی سره را از ناسره تمیز نمی‌دارند باعث اغتشاشگری و و ایجاد ناامنی در جامعه بشوند .

همین عوامل خارجی و برخی از سودجویان منافق و دشمنان تمامیت ارضی کشور ما اینگونه باعث شدند تا امروز شاهد تهاجم عامدانه و کینه توزانه ی یکی از این افراد مزدور با خودرو به پرسنل خدمتگزار انتظامی و به شهادت رساندن سروان محمد قنبری  مامور ناجا شهرستان ایذه باشیم .

مردم فهیم ، آگاه و ولایتمدار ایذه آگاه باشید و بدانید و هوشیار باشید چرا که اهداف رسانه‌ای دشمن در جهت ملتهب کردن فضای شهرستان فرهنگ پرور ایذه و ایجاد بحران اجتماعی امنیتی و همین طور مختل کردن فضای کار و تحصیل و تولید در منطقه هستند.

در همین خصوص دادستان ایذه به شرح ماوقع پرداخت ؛

عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به‌ صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید. 

وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. 
خوشبختانه حال سرباز وظیفه مساعد است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار