اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

شوربختانه آن دسته از الیگارشی منافع پرست، که در اقلیت هستند. بعضا، درون حاکمیت اسلامی لانه می گزیدند و بدون هیچ ترسی با حمایت از نوچه های رانتیری خود بعنوان مدیرعامل یا رئیس هیات مدیره در بعضی از بنگاه های کلان اقتصادی، عملا دست به مال اندوزی از طریق تحصیل مال نامشروع می زنند که شایسته است نهادهای ناظر قبل از وقوع هرگونه تخلف اقدامات آنها را خنثی نمایند.به هرحال در خوزستان خبرهای خوبی به گوش  نمی رسد حتی اگر آن اخبار، روایت غالبی از وقایع جاریه نداشته باشند. زیرا، اغلب شرکت های کارآفرین از بی عدالتی در واگذاری های مناقصاتی لب به اعتراض می گشایند که در واقع حرف دل آنها حکایت از نفوذ افراد متنفذی دارد که به نفع نورچشمی های خود وارد عمل می شوند و بدون درنگ، نقش اسپانسری خود را پشت پرده ی بعضی پدرخوانده ها بازی می کنند که بصورت نومانکلاتوری (جریان امتیاز خوار دولتی) قلک پول آن متنفذین از خدا بی خبر می شوند.

البته ناگفته نماند سازمان بازرسی خوزستان خیلی تلاش می کند که سامانه های شفافیت ساز بنگاه های اقتصادی را در خصوص برگزاری عادلانه ی مناقصات رصد و پایش نماید ولی آخر دست مردم که شاهد اصلی همه ی ماجراها هستند. در صحنه عمل می بینند که این تلاش های مصلحانه ره به جایی نمی برند و به گونه ای ناکام می مانند و بعد از مدتی چند، خبر دستگیری بعضی از مدیران متخلف را از رسانه ها می شنویم و سپس بطور غیر رسمی پچ پچه هایی در مورد پشت پرده ی آن تخلفات بصورت شایعه پخش می شود که موجب بدبینی شهروندان می گردد.
مثلا چند وقت یکی از مقامات قضایی در خبری به اطلاع مردم رساند که به پرونده ۱۲ تخلف کلان اقتصادی رسیدگی نمودند که تحسین منتقدین را در برداشت و چه بهتر می شد چنانچه اگر آن بزرگوار جزئیاتی نیز  از آن پرونده ها توضیح می دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار