اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
مهندس دانشی:
دستاوردهای بزرگی در صنعت نفت روزانه اتفاق می‌افتد که قرارگیری خبرنگاران در کنار صنعت، باعث افزایش امید در کشور خواهد شد.

شوشان ـ مهندس علیرضا دانشی بعد از ظهر سه‌شنبه 17 مردادماه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت ضمن خیرمقدم به حضار، خبرنگاران را پیام‌آوران اصلی انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده معرفی کرد و اظهار داشت: خبرنگاران در طول انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش‌های مثبتی ایفا کردند که نشان از وجود این رسالت بزرگ بر دوش آنان در مقابل حملات رسانه‌ای دشمن دارد.

وی افزود: خبرنگاران سه جریان رسانه‌ای مختلف دارند برخی سیاه نمایی(تخریبگر) و برخی دیگر سفید نمایی (توجیه‌گری) می‌کنند اما در مقابل خبرنگارانی وجود دارند که واقع‌گرا (مطالبه گر وواقع بین و آرمانخواه) هستند و واقعیت را چه خوب و چه بد به طور صحیح بیان می‌کنند که این خبرنگاران، جهادگران عرصه دفاع از کشور در مقابل دشمن هستند.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیدآفرینی را رسالت اول خبرنگاران معرفی کرد و گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سعی داشته موجی از یاس و نا امیدی از آینده کشور را در ذهن مردم به خصوص جوانان ما ایجاد کند که خبرنگاران انقلابی، مدافع اصلی کشور در مقابل این جنگ دشمن است.

وی ادامه داد: صنعت نفت در دوران کنون، روزانه شاهد اتفاق‌های و خبرهای خوب است که متاسفانه خوب انعکاس داده نمی‌شود، که این خبرها، باعث ایجاد موجی از امید در کشور خواهند شد و قرارگیری خبرنگاران در کنار صنعت باعث انعکاس صحیح این رویدادها می‌شود.

مهندس دانشی با بیان اینکه تمام قد در کنار رسانه‌ها هستیم اذعان داشت: ما آمادگی کامل داریم که در جهت حمایت از خبرنگاران تخصصی حوزه انرژی، هرچه در توان داشته باشیم انجام دهیم اما انتظار داریم اصحاب محترم رسانه نیز در کنار صنعت، پیام رسان موفقیت‌های صنعت باشند.

وی با اعلام خبر افتتاح 52 طرح مهم تا انتهای سال در نفت جنوب گفت: امروز که در خدمت عزیزان هستم، یک طرح مهم که توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان طراحی و ساخته شد را در شرکت کارون پیش بهره‌برداری کردیم و امید داریم تا انتهای سال 52 طرح بزرگ و کوچک دیگر را در برنامه کاری خود داریم که با کمک اصحاب محترم رسانه به امید خدا انعکاس مناسب پیدا خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار