شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

هنر رهبران خردمند سیاسی و عالمان دینی جهان اسلام نسبت به همتایان خود در دیگر ادیان الهی در این بود که نگذاشتند جنبش تکفیری وهابیت در عربستان، مثل آمریکا و اسرائیل تبدیل به دولتی خودسر، سفاک و تمامیت خواه گردد و همچنین با ابراز انزجار از گروه ارهابی داعش بعنوان خلیفه ای خود خوانده مانع آن شدند که قتل و غارت و تخریب آثار باستانی بمنزله ی یک اقدام اسلامی ثبت تاریخی گردد. وگرنه امروز تمام مردم جهان به جای تنفر از دد منشی های آمریکا و اسرائیل، اسلام، قرآن و کعبه را نشانه می گرفتند.

البته ناگفته نماند تنفری که ملل غربی در طول تاریخ تا به کنون از پیروان افراطی دین تحریف شده یهود دارند کمتر نمود عینی آن را می توان در مشرق زمین دریافت. زیرا، فتنه گری های توام با تبانی و تعاملات غیرانسانی آنها همگی در راستای خاطره شویی، تمدن سوزی و یادگار زدایی از دیگر ملل و نحل  برنامه ریزی می گردد و لذا، مصادیق این گونه بلایا و مصائیب را در لابلای متون تاریخی می توان  رهگیری نمود.

الغرض، به همین خاطر  اهل خرد، خوشبختانه، فرقه ی داعش را بعنوان یک فرقه ی اسلامی منظور نکرده، بلکه برعکس بدلایل عملکردی مخوف و ماهیت وجودی و اعمال شیوه های پلید و خشونت بارش، دست ساخته ی سیا و موساد قلمداد می کردند.
 به هر حال، اکنون که جهانیان می بینند نوار غزه به آن طول و عرض جغرافیایی محدود به اندازه ی همه ی انفجارات جنگ دوم جهانی توسط رژیم اشغالگر قدس طی ده روز گذشته بمباران شده است. بدین ترتیب نخست ملت های غربی که دولت هایشان حامی سینه چاک اسرائیل هستند عمق آن فاجعه ی فجیع و سفاکانه را بیشتر از مردمان مشرق زمین درک می نمایند و به همین خاطر پیشقدم تر از دیگر ملل دست به اعتراض و راهپیمایی زدند. بویژه در گام بعدی بوضوح می بینیم که دولت چین در وتوی پیش نویس پیشنهادی آمریکا برعلیه حماس و ایران مصمم تر از روسیه ظاهر می شود. زیرا، پکن، خود به خوبی نظاره گر شراکت آمریکا در حمله به غزه می باشد.چه در سطح تجهیز اسرائیل به مهمات و سلاح جنگی و چه در تدارکات، خدمات مستشاری و پشتیبانی موارد لجستیکی  !!

البته ناگفته نماند بدلیل حماقت های بایدن و زشت کاری های نتانیاهو چهره ی منحوس این دو جرثومه ی فساد و سایر حامیان مزورشان روز به زوز نمایان تر می گردد. همانگونه که نوام چامسکی بیان نمود ؛ "آمریکا و اسرائیل هم زاد یکدیگرند." همان طوری که بنیانگذاران دولت ایالات متحده از یک سو با نسل کشی بومیان قاره آمریکا و از طرفی دیگر با مهاجر پذیری از نژاد سفید اروپایی، بعنوان ارباب و سیاه پوستان آفریقایی به عنوان برده توانست دولت خود را پدید بیاورند.
بنابراین رژیم اشغالگر قدس با کشتار مردم شریف فلسطین و شهروند پذیری از یهودیان سراسر جهان توانسته به تقلید از یانکی ها دولت غاصب صهیونیستی را بر مبنای بدآموزی های دین تحریف شده یهود برپایه ی آپارتاید تاسیس نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار