شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
شوشان ـ میثم فروغی نیا :

سالهاست که جذب سرمایه گذار به یک مبحث مهم درشهرداری اهواز بدل شده وبه شکلی که شهرداران گذشته این کلانشهر تا به امروز همگی در زمان مدیریت شان از جذب سرمایه گذار برای رشد وتوسعه کلانشهر اهواز سخن گفتند ،اما درعمل توفیق زیادی در این زمینه به دست نیاوردند.
چرایی این موضوع شاید بازگردد به این مساله که در اهواز مسائلی وجود دارد که رغبت سرمایه گذار را برای آمدن به اهواز کمرنگ می کند.

یکی از این موضوعات هوای بسیار گرم اهواز و دیگری همکاری نکردن سازمان ها و ارگانها چه دولتی و غیر دولتی با سرمایه گذار است.این مساله تا جایی بزرگ است که سرمایه گذار را آن قدر در راهروهای ادرات می برند و می آورند تا او را از آمدن به پشیمان کرده و عطای کار کردن را به لقایش ببخشانند.این موضوع اما در جایی مانند اصفهان و تهران قطعن که برعکس باشد که اگرنبود امروزاین شرایط دراین شهرها حاکم نبود و اوضاع آنها از امروزماهم بدتر بود.

آنجا برای آمدن سرمایه و سرمایه گذار فرش قرمز انداخته اند و بیشترین احترام وهمکاری را برای کار او فراهم می آورند.چیزی که دراهواز کمترین آن هم دیده نمی شود و اگرهم باشد آن قدرجلو پای او سنگ اندازی می کنند تا سرمایه گذار را فراری دهند . این موضوع یکی از علل نیامدن سرمایه گذار به اهواز است وتا زمانی که این شرایط تغییری نکند درب نیامدن ها همچنان بر روی همین روند خواهد چرخید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار