شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
شاید منتظر ظهور
شوشان ـ دکتر ملایی زمانی :

 وقتی آقا اباعبدالله الحسین در مقابل لشکر یزیدیان قرار گرفت . مردانه و در عین حال پدرانه و تا آخرین لحظات شهادت . سعی در ارشاد و اصلاح امت جد خویش بود  و آن سپاه به ظاهر مسلمان با آنکه جایگاه و مقام و منزلت و به حق بودن راه و گفتار سرور سالار شهیدان را می‌دانستند نه تنها اصلاح نگشتند بلکه با صبوعیت تمام به خاندان آل الله تاختند. در آنجا بود که امام آن سخن تاریخی را به این مضمون فرمودند که شکم‌هایتان از مال حرام پر شده و زر و سیم دنیا چنان چشم بصیرتتان را کور کرده است که روشنی آفتاب را نمی‌بینید و شد آنچه که نباید می‌شد و این  رخداد خود به وجود آورنده یکی از معیارهای حق و باطل گشت موضوعی که بارها و به صور  مختلف در طول تاریخ و با شدتهای مختلف تکرار شده  و می‌شود و در عصر به اصطلاح تمدن جدید غرب مجددا شاهد آنیم که مظلوم‌ترین انسان‌های روی زمین با کمترین امکانات در محاصره دنیای زر و زور قرار گرفته و به ناحق بدنهای  آنها تکه پاره  می شود.

دفاع از مظلوم و علی الخصوص زن و کودک در هر دین و آیین و فرهنگی از اصول حداقلی انسانی است.ولی در موضوع غزه بسیاری از کشورهای به اصطلاح متمدن و حتی  سران کشورهای اسلامی و بسیاری از  به اصطلاح روشنفکران و سلبریتی‌ها صدایی حداقلی در محکومیت این ظلم فاحش  بلند نمی شود . آنان که به خاطر مرگ یک زن، زمین و آسمان را به هم دوختند و کشور و مردم را به آشوب کشاندند و بسیاری از خانواده‌ها را داغدار نمودند، سکوت مرگبار گرفتند.این است  نتیجه نگاه و غرق شدن در فرهنگ منحط غرب و غرب زدگی ذبح شدن کرامات حداقلی انسانی در مقابل متاع پست و پلید دنیای زر و زور . صدای مظلومیت و روشنی خون این شهدا زنان  و کودکان معصوم خود ملاکی است که  همانند خورشید حق و باطل را در عمل و نه در حرف نمایان ساخته و می‌سازد و مکر و حیله تمامی دنیای زر و زور و سلبریتی و روشنفکران درگیر لقمه‌های حرام را به تمامی آزادگان جهان عیان کرده و خواهد کرد و طومار تمامی تبلیغات مسموم چند  صد ساله آنان را در هم پیچیده و می کند.

و این خون ها هزینه روشنگری و کنار زدن چهره پلید فرهنگ غربی در سطح بین‌الملل است  که با هیچ طریق دیگری امکان نشان دادن آن میسر نبوده و نیست .که از این بابت با یک چشم خوشحال از کنار رفتن پرده های ظلمت و تاریکی و با یک چشم گریان از این خون‌های پاک و به ناحق را ریخته زنان و کودکان معصوم .
بلاشک این مظلومیت جانکاه زمینه ظهور است. باشد که انسان بیشتری از جهل بی‌اطلاعی  بیرون آیند که انشاالله خواهند آمد و زمینه ظهور بیشتری خواهد گردد.
آنان با خون خود چهره کریه و منحوس فرهنگ غرب را روشن تر ساختند..
پس لازم است که تمامی مسلمانان واقعی و آزادگان جهان  در ابتدا جایگاه خود را در این جنگ حق و باطل بدرستی مشخص نموده و به هر طریق ممکن که میسر است.. اقدامات عملی و اعتراضی لازم و حمایت‌های مادی و معنوی را... هرچند که به ظاهر کوچک به نظر برسد ... عمل نموده  . و به سهم خود یاری گر مظلوم و انسانیت انسان باشند. که این بهترین راه عملی زمینه سازی ظهور است .. انشالله

برای سلامتی و تعجیل در ظهور فرزند زهرا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
برای پیروزی و سلامتی رزمندگان جبهه حق و علی الخصوص مردم غزه  صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار