اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
شوشان ـ میثم فروغی نیا :

 جناب آقای امینی شهردارمحترم اهواز؛ مواردی را باید به عرض مبارک برسانم که شاید صدها بار فریاد زده شده وکمترهم شنیده شد. البت که تلاش های شما دراین دوسال قابل ستایش است وپا روی حق نمی گذاریم که کار کردید و  برخی مناطق مهدیس هم را درزمان جنابعالی به سرانجام آسفالت رسیدکه کار بسیار ارزشمندی بود و سالها معطل مانده بود وباعث جلوگیری ازحوادث بسیاری شد .

علوم پزشکی مهدیس هم خدراشکر آسفالت نمودید و باعث شد رونق و ارزش افزوده خوبی را پیدا کند. اما این میان جایی که تا الان سرش از همه چیز بی کلاه مانده ، نوردولوله مهدیس است که سالهاست درد می کشد و فریاد میزند.این قسمت از اهواز که درحیطه منطقه 8 شهرداری است ،سالهاست که مورد بی اعتنایی بوده است. در زمان جناب کتانباف ایشان  اعتقاد عجیبی به رشد مهدیس داشت و معتقد بود که اینجا میتواند ارزش افزوده  و رشد خوبی داشته باشد و او بود که شروع تحول و آسفالت را کلید زد. صد البته جنابعالی هم کار کردید اما به قولی کار راکه کرد آنکه تمام کرد. اما جایی را که سالهاست مردمش مشقتها را تحمل میکنند  را درست نکردید .مردم درطول تابستان گرد وخاک ناشی از نبود آسفالت و عقب ماندگی امکانات  و در زمستان گل ولای حاصل از بارندگی ها را باید تحمل کنند.

جناب آقای امینی شهردار محترم اهواز؛
با شروع بارندگی هادراین منطقه  مصائب مردم هم شروع می شود.خودروهای شهروندان از بابت تردد روی پستی بلندی های خیابانها به طورکامل آسیب دیده اند. خودرو مدارس وتاکسی های اینترنتی هم به خاطر نبود آسفالت و گل و لای بودن خیابانها در زمستان به اینجا تردد نمی کنند.خانوده ها مجبورند فرزندانشان را تا سر جاده اصلی ببرند وموقع بازگشت هم باید همان جا منتظرشان باشند واین زحمت باعث حوادث زیادی شده است.حداقل اگر خیابان اصلی 18متری را  آسفالت می کردید بسیار میتوانست کمک حال ترددها باشد و زحمت مردم را کمتر کند.لطفن سری به اینجا بزنید تا ببینید مردم چگونه زندگی میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار