اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
شوشان ـ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا توانا نیا :

باز هم جغرافیای حماسی خوزستان معطر به وجود شهدای گمنامی شد که خوشنام ترین انسان ها نزد پروردگارند.باز هم مردم خوزستان در استقبال از این فرزندان وطن سنگ تمام گذاشتند و در شهرهای مختلف با حضور چشمگیر خود به دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که همچون گذشته و همیشه پایبند به آرمان شهدا هستند.
استقبال بی نظیر مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام هم تیری به قلب کسانی بود که مشکلات اقتصادی را بهانه می کنند تا ضمن ایجاد نا امیدی در جامعه، در تلاش اند تا از طریق رسانه های خود القا کنند که مردم از انقلاب و شهدا فاصله گرفته اند اما با وجود عطر آفرینی معطر شهدا در آسمان  خوزستان باز هم پیوندی دیگر بین مردم پایتخت دفاع مقدس با شهدا برقرار شد و نسل جوان دیگر بار با بصیرت خود صحنه های تشییع و تدفین شهدا را غنی بخشیدند.
به راستی که رسالت شهدا همین است که حتی با تکه ای از استخوان شان در هر نقطه ای از این سرزمین، حماسه حضور بیافرینند و روح و روان جامعه را رنگ معنویت بپاشند.
یادمان نرود که شهدا رفتند و البته هستند تا ما در هر جایگاه، منصب و مسئولیتی که هستیم تا پای جان برای آسایش و رفاه مردم بکوشیم و بهانه دست دشمنان ندهیم.
یادمان باشد هر آن چه داریم مرهون خون پاک همین شهدایی است که به عنوان امامزادگان عشق ، این روزها در نقاط مختلف استان مان به آغوش خاک سپرده می شوند تا قداست خاک خوزستان را دوچندان کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار