اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
شوشان ـ مریم مقدمی اصل :

شهید قاسم سلیمانی سردار ایران اسلامی، سرداری که حتی پس از شهادتش نیز دشمنان این مرز و بوم از نام بلندش ترسیده و لرزه بر اندامشان می افتد.
چهار سال از آن شب که فرزند پاک ایران را غریبانه به خاک و خون کشیدند، گذشت چهار سالی که لحظه ای از فکر انتقام از آنانی که گمان می کردند با به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی، عشق اش در دل این مردم خاموش خواهد شد گذشت اما کوردلان و بزدلان با چشمان خود به خوبی دیدند که محبت مردم به سردارشان نه تنها خاموش نشده بلکه هر سال  ارادات عاشقان ایران و نظام   مقدس جمهوری اسلامی به این سردار بزرگ و نظام نسبت به سال های قبل بیشتر شده  و امروز سردار دل ها در قلب تک تک مردم این سرزمین ریشه دوانده است.
چرا که مالک اشتر رهبری و سرباز ولایت آنچنان  در راه خدا قدم بر می داشت  و برای خدا همه را دوست داشت همه نیز او را دوست دارند.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند سلیمانی یک مکتب بود که راه او توسط همین جوانان ادامه خواهد یافت. سردار سلیمانی فرمانده‌ای بود که نمی‌خواست دیده شود، اما چون برای خدا قدم بر می‌داشت خدا خواست او دیده شود.

امروز چهار سال از زمان شهادت سردار دل ها می گذرد اما گویی آنانی با به شهادت رساندن سردار  سلیمانی و یارانش به دنبال خاموش کردن راه حق و عشق به مردم و نظام بودند حتی از نام این  
سردار بزرگ نیز ترسیده و در سالگرد شهادتش در اقدامی ناجوانمردانه  تعدادی از عزیزان ایران بزرگمان را به خاک و خون کشیدند.
اقدامی خبیثانه که نشان از ترس دشمنان قسم خورده این مرز از نام و گسترش مکتب سردار شهید سلیمانی دارد.
نامی که امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه به سایر مرزها نیز نفوذ کرده و همین مساله سبب شده تا آنانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون لحظه ای از ضربه زدن به نظام و ملت بزرگ ایران خسته نشدند در سالروز شهادت سردار دل ها بار دیگر بغض و کینه همیشگی خود را به با شهادت رساندن و مجروح کردن هموطنانمان به تمام دنیا نشان بدهند.
این اقدام ددمنشانه نشان از کینه ورزی پایان ناپذیر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی دارد که با هر نیرنگ و ترفندی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند.
اما  بی شک استکبار جهانی به عنوان بانیان اصلی این جنایت خونین، نه تنها به هدف اصلی خود که خدشه وارد کردن به عزم راستین ملت ایران در پیمودن راه حق است نخواهند رسید، بلکه این اقدام دردناک موجب اتحاد هر چه بیشتر مردم شده و عزم ما را برای مقابله با توطیه های دشمنان چند برابر کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار