اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مهندس عتیق پور مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز:
مهندس عتیق پور، مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز گفت: این شرکت طی ۱۰ ماه نخست امسال با تولید ۵۵ هزار تن انواع لوله‌های آبی، گازی، گالوانیزه و لوله‌های مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی رکوردهای تولید را جا به جا کرد.
شوشان ـ  مهدی عتیق پور با اشاره به حضور شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در چهاردهمین نمایشگاه نفت اهواز گفت: این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده لوله در ایران و خاورمیانه در سال ۱۳۳۹ تأسیس شد و شروع به کار کرد.
وی به جا به‌ جایی رکوردهای تولید در شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز اشاره کرد و افزود: در ده ماه نخست امسال ۵۵ هزار تن انواع لوله های گازی ، آبی، گالوانیزه و لوله های مربوط به نفت و گاز و پتروشیمی تولید شد.
مدیرعامل شرکت نورد و لوله اهواز (سپنتا) با ابراز امیدواری به حمایت وزارت نفت و وزارت صمت برای دستیابی به دانش فنی تولید برخی لوله های خاص، تصریح کرد: طی سه ماه گذشته با همکاری های گسترده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری خوزستان و تهران قرارداد تولید لوله های پرکورورم ، سرچاهی و لوله های کیسینگ را امضا کردیم.
عتیق پور یادآور شد: فناوری تولید این لوله ها که به صورت انحصاری تنها در اختیار چند کشور خاص است علاوه بر ایجاد توانایی فنی در کشور و جلوگیری از خروج ارز باعث توسعه صادرات این محصول می شود.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز و شرکت لوله سازی اهواز گفت: این تفاهم نامه مشترک در زمینه هم افزایی توان شرکت ها بود و طبق این تفاهم نامه قرار شد محصولات خود را به صورت یک سبد مشترک به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کنیم.
مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز با بیان این که حجم زیادی از معاملات در بورس کالا انجام می گیرد افزود: منتظر تصمیمات وزارت صمت و صدور مجوز عرضه محصولات خودمان در بورس کالا هستیم.
عتیق پور از عرضه زنجیره فولاد به صورت یکپارچه در بورس کالا استقبال کرد و آن را باعث شفاف سازی قیمت ها و ایجاد رقابت دانست و خواستار تأمین مواد اولیه تولید محصولات فولادی و شمش روی توسط بورس کالا شد.
وی گفت: متاسفانه از خرداد ماه امسال به دلیل برخی مشکلات در کشور، بورس کالا سهمیه های مواد اولیه را کاهش داده و باعث ایجاد ناترازی در محصولات فولادی در کشور شد.

مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز توضیح داد: بورس کالا به عنوان یک مرجع قیمت گذاری شفاف باعث می شود تا ما تولیدات خود را با قیمت واقعی به فروش برسانیم. قیمتی که اکنون محصولات خود را براساس آن عرضه می کنیم متأثر از رقابت های داخلی بازار و با کمترین حاشیه سود است‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار