اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
 شوشان ـ هوشنگ نوبخت :

اگر با خودمان، با مملکت مان و با مردم مان روراست باشیم و برخی ملاحظات و یا ترس از بیان حقایق را کنار بگذاریم، متوجه خواهیم شد که درصد زیادی از مردم رغبت و تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات را ندارند.
تقریبا کمتر کسی پیدا می شود که دلایل قهر بسیاری از مردم با این عرصه را نداند مگر این که خودش را به خواب غفلت زده باشد یا این که آنقدر از توده جامعه فاصله داشته باشد که متوجه این همه دلسردی نزد افکار عمومی نباشد.
گذر از این همه عدم رغبت در یک جریان مهم ملی چیزی نیست که آن را پنهان کنیم یا به راحتی از آن بگذریم بلکه بالعکس، یعنی کسانی که دوستدار نظام، انقلاب و این آب و خاک اند و سرنوشت و آینده مردم برایشان اهمیت دارد باید کارشناسانه و موشکافانه دنبال دلایل گلایه مندی بسیاری از مردم در این برهه حساس باشند.
عملکرد ضعیف نمایندگان پیشین، دادن وعده های دروغ به مردم، عدم کفایت مجلس نشینان در حمایت قاطع از مطالبات مردم، نداشتن تخصص و تعهد لازم در ثبت قوانین کارآمد، تناقض های پرتکرار گفتاری، کرداری و رفتاری از نمایندگان ادوار گذشته، عدم ارتباط صحیح و مستقیم نمایندگان با کف جامعه تنها چند دلیل مستند و روشن از علت فاصله گرفتن مردم با صندوق های رای است.
مردم ایران بارها نشان داده اند که به حداقل ها قانع اند اما به شدت از دروغ ها و تناقض ها بیزار و با این همه در بیشتر عرصه ها نیز حضور جانانه داشتند تا ثابت کنند علیرغم مشکلات فراوان، سرنوشت آینده فرزندان این آب و خاک را دوست دارند.
بی تدبیری مسوولین ارشد کشور تا پایین ترین مدیران در سطح استان ها و شهرستان ها نیز حکایت از این دارد که این آقایان درک درستی از افکار حاکم بر ملت ندارند و به اندازه ی هیچکس اهمیت این دوره از انتخابات را نمی دانند که اگر می دانستند فکری به حال معیشت این مردم می کردند نه این که در آستانه ورود به ۲ عرصه انتخاباتی، بازار و زندگی مردم را هر روز دچار تنش های جدید کنند و از طرفی دیگر تنها در جلسات لاکچری شان از آحاد مردم بخواهند که در انتخابات شرکت کنند و حضور حداکثری داشته باشند.
سوال من به عنوان نماینده افکار عمومی از مسوولین ارشد استان و کشور این است که در قبال حضور حداکثری مردم که انشالله اتفاق خواهد افتاد، تدبیر و راهبرد شما برای پاسخ به این اراده ی ملت چیست؟
آیا برنامه، تدبیر و راهکاری برای ارزان شدن قیمت سرسام آور اتومبیل، مسکن، مرغ، اجاره و لوازمات اولیه زندگی دارید؟
اگر دارید که بسم الله چون در آستانه ی انتخاباتی هستیم که به شدت مورد توجه جامعه بین الملل و اپوزوسیون هاست و درصد مشارکت از نظر آن ها ، درصد مشروعیت نظام نزد جامعه کنونی است.
آقای رئیس جمهور، سران قوا، استانداران و مدیران کل سراسر کشور، اگر شما هم به اندازه ی تنها یک خانواده شهید یا یک رزمنده ایثارگر که برای این آب و خاک جان دادند دلواپس آینده این مملکت هستید و رضایت مردم که همان رضایت خداست برایتان اهمیت دارد به جای این که در این برهه با روح و روان مردم بازی کنید به فکر ثبات قیمت ها باشید. به فکر خانواده های تهیدست و به قول خودتان دهک های زیرصفر باشید. به فکر مسکن و اشتغال باشید. به فکر ترویج فرهنگ های ناب باشید. به فکر شیوه درست و ارزان تحصیل فرزندان این مملکت باشید. آوردن مردم پای صندوق های رای با من.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار