اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان :

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز / مُرده آنست که نامش به نکویی نبرند.
تاریخ شهرستان نوپا اما با قدمت امیدیه مملو از فداکاری و ایثارگری فرزندانش است، که زبان زده عام و خاص بوده و می باشد. به ویژه در دفاع مقدس که اولین شهید را در راه دین و میهن  با فداکاری جوانان مدافع مرزهای سرزمین مقدس ایران اسلامی تقدیم کردند. و در صنعت نفت که دلیل اشتهار مردم و سرزمین امیدیه است،  شهید الماسی هم فداکاری بزرگ بود که در آتش خشم مزدوران بر منابع میهن مان سوخت تا محافل گذشت از جان را در میان خانواده ی بزرگ و خدوم شرکت نفت و گاز این منطقه همواره منور نگهدارد. و یادگارانی برای الگوگیری امیر محمدها بوده و هستند. و امیر محمد با درس آموزی از مکتب تربیتی، اصالت خانوادگی و معلمان آزاده ی شجاع و با الگوگیری از  پیشینیان خود الگو برای فرزندان میهن و شهرستانمان شد. او محصلی و فرزندی نمونه ای بارز از فداکاری و ایثارگری برای نجات جان دیگران در زمان حال و احیاء تاریخ جوانمردی گردید. زیرا با ایثار جان دین خود را به جامعه، خانواده، پدر، مادر و خواهران بصورت اکمل اداء کرد‌. و برگ زرینی دیگر بر تاریخ مشعشع فداکاری و شهادت طلبی شهرستان امیدیه و جوانمردان آن افزود.
ضايعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار امیر محمد انصاری که با وجود سن کم از جان خود گذشت و جان مادر و دو خواهر گرفتار در آتش را نجات داد، موجب تأسف و تألم فراوان گرديد و پر گشودنش داغي سنگين بر دل هايمان به جاي گذاشت اما جان فشاني و دلاوري اش در اذهان مردم اين سرزمين ماندگار خواهد شد.
اين قهرمان در مسابقه ی جوانمردی  جامعه‌اي که ايثارگري الگوي آن است؛ پرورش يافته و جانفشاني او نشان داد که اثبات کرد، هنوز نوجوانان اين مرز و بوم با تأسي از شهداي دوران دفاع مقدس و ايثارگران عزيز در خانواده ی نفت و شهرستان حاضرند جان خويش را در طبق اخلاص قرار دهند و ايثارگري و فداکاري را احیاء نمایند.
 فقدان نوجوان غيور را به عموم مردم عزيز و بخصوص خانواده عاليقدر اين عزيز ايثارگر و مردمان شريف استان خوزستان و شهرستان امیدیه صميمانه تسليت و تعزیت عرض مي کنیم و از درگاه خداوند متعال براي اين فرزند عزيز و شجاع رحمت و رضوان واسعه الهي و همنشيني با حماسه‌ساز کربلا حضرت علي اکبر (ع) و براي کلیه ی بازماندگان محترم و کارکنان شریف نفت صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
 با ابراز مباهات و افتخار خود را شریک غم عزیزانمان و خاندان محترم انصاری می دانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار