اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان محلی از بمباران شدید اردوگاه خان‌یونس در جنوب نوار غزه توسط نیروی هوایی رژیم غاصب صهیونیستی خبر می دهد که متاسفانه در اثر این جنایت هولناک تعداد ۳۰ شهید و زخمی برجا گذاشته شد.

البته ناگفته نماند. در هیچ برهه ای از تاریخ تا بدین سطح، ما با یک چنین مقاومتی از ملت مظلوم فلسطین که توامان با ایثار و از خود گذشتگی مومنانه همراه بود ندیده ایم.  بدون تردید، امروز آنچه ما در غزه و نیز در نزد مجاهدان جبهه ی مقاومت اسلامی، خاصه در عراق، یمن و سوریه در فضای گفتمانی اسلام ناب محمدی( ص) در حال و هوای عاشورای حسینی( ع) می بینیم و دارد به سرعت گستره ی جهانی به خود می گیرد. بنوبه ی خود بی نظیر است به گونه ای که، مدعیان دروغین حقوق بشر هیچ توجیه ای در جهت دفاع از اندیشه های ویترینی شیک و بزک کرده ی اومانیستی خود ندارند و امروز دنیا نظاره گر ملتی به غایت مومن هستند که اولا، از شهید شدن هیچ  باکی ندارند و دوما، حاضرند برای دفاع از بیت المقدس و تمامیت ارضی کشور غصب شده ی خود تا آخرین نفس و نفر بجنگند و این شهامت و دلاوری شفاف در همه جهان زیبا و عرفانی به تصویر کشیده می شود .
آری، این همان اتفاق مبارکی است که ممیزی بین اسلام ناب محمدی (ص)، اسلام آمریکایی و نیز اسلام ارهابی را نشان مز دهد. یعنی؛ دقیقا، با وجود این فضای عاشورایی دسیسه های اسلام هراسی و توطئه های قرآن ستیزی جهان غرب همگی نقش برآب شدند به ویژه قطعنامه های آبکی حقوق بشری سازمان ملل که هیچ ضمانت اجرایی ندارند .
به هرحال جبهه ی مقاومت اسلامی بدون تاسی به اندیشه جهاد و شهادت راهی دیگر برای تفوق گفتمانی خود ندارد و آنچه باید در کشورهای اسلامی بر روی آنها تاکید گردد از این به بعد دفاع از ارزش های دینی و عمل به اخلاق و احکام اسلامی است .زیرا، هدف غاصبان صهیونیستی نسل کشی مسلمانان فلسطینی است وگرنه حمله نظامی به یک اردوگاه پناهندگی در نوار غزه چه توجیه نظامی در بر دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار