اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

فرهنگ مشارکتی در انتخابات خوزستان به نوعی متاثر از اخلاق لاتاری گری، قمار و شرط بندی است و متاسفانه جریانات سیاسی، قومی و محفلی کمتر خود را مقید به گفتمان سازی و یا ارائه برنامه ی مدونی در جهت توسعه ی حوزه های انتخاباتی خود می بینند .پرمسلم که در این مدل از مشارکت ما در عرصه ی هر انتخاباتی شاهد گرمی بازاردلال ها، شیادان، کلاهبرداران و شارلاتان ها در ستادها باشیم .
بدون تردید آنها یگانه عامل اختلال در انتخاب نامزد اصلح هستند که معمولا در کنار کاندیداهای متمول جمع می شوند و موجب خرج تراشی، نفرت پراکنی و دو قطبی سازی ها فئک می شوند تا همچنان عرصه ی انتخابات را به کورس اسب سواری مبدل گردانند.

آری، شگرد و ترفند این شیادان انتخاباتی آن است که مزورانه عوامل خود را همزمان در چندین ستاد انتخاباتی می گمارند تا بزنگاه پیروزی هر نامزد مدعی سهم خواهی شوند.
 
القصه، این جماعت بوقلمون صفت همواره  مدعی پایگاه مردمی هستند و خود را شریک نماینده پیروز و نیز هشدار دهنده به بازندگان انتخابات معرفی و حق به جانب ظاهر می شوند در حقیقت این گونه افراد خود را صاحب تشخیص در شناسایی اسب برنده انتخابات می دانند و لذا برای آنها سرنوشت مردم، آینده ی شهرها و کشور هیچ اهمیتی ندارد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار