اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
إنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان :


احتراماً ابتداً به جناب آقای دکتر حاج امیر حیات مقدم پیشکسوت جهاد شهادت و  نماینده ی منتخب محترم حوزه ی انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی تبریک می گوییم.


 سپس از تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌های جناب سردار  حاج حبیب آقاجری که محاسن دینی، مدنی و اخلاقی مناسبی در ابعاد رفتار فردی، سلامت مالی و نفسانی، عملکردی و کسوت نمایندگی با وجود معضلات حوزه ی گسترده و عدم توانایی های لازم در تحقق حقوق شهروندی با مطالبگری درون خانه ی ملت داشته اند،ضمن عرض خداقوت کمال تشکر و قدردانی بعمل آورده می شود.

واز کلیه ی دست اندرکاران خدوم، زحمتکشان برگزار کننده ی انتخابات، داوطلبان بزرگوار فعال آماده ی خدمت، کنشگران فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ، مطالبگران واقعی، شهروندان و رای دهندگان حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام ره ، جولکی و جایزان و... که باعث خردورری، حرمت شهروندی، رونق بخش  مشارکت در حد قابل قبول با صمیمیت و کمترین تنش شده اند، کمال تشکر و قدردانی بعمل آورده می شود.


مجدداً به نماینده ی منتخب محترم، همه ی هواداران پر تلاش و رای دهندگان مسئولیت پذیر در سراسر حوزه ی انتخابیه تبریک فراوان گفته می شود، که توانستند با تلاش بی وقفه ی خود افکار عمومی را قانع به تغییر نماینده ی مجلس در خانه ی ملت برای ارتقاء پرسشگری، پاسخگویی  و پیامبری برای اعتلای حوزه ی انتخابیه نمایند.

بنابراین به استحضار می رساند و تاکید می گردد، فصل انتخابات با تمامی فراز و فرودهای تلخ و شیرینش به پایان رسید.
 
 اماهمگی با هر گرایش، سلیقه و صنفی به کاندیدای محترم پیروز بنا بر سنت الهی تغییر و بر اساس اراده ی تک تک شهروندان علاوه بر تبریک باید دست یاری در دستانش بنهیم. و او را برای تحقق وعده هایش در قانون گذاری، نظارت شایسته سالارانه و برآوردن مطالبات مدنی بر زمین مانده یاری دهند.

دیروز رقابت مدنی هر چند  نامدنی، بی سازمان تشکیلاتی پایگاه‌های اجتماعی و توده ای پر چالش دون شان شهروندان ایرانی و امروز رفاقت ، تعامل همگرایانه و همدلانه را با مهر ورزی، اندیشه سازی و تدبیر باید پیشه نمود.

ولی یادآوری می شود، که راهبردی ترین و چالش برانگیزترین موضوع حوزه ی انتخابیه گستردگی آن می باشد. که تحقق تفکیک حوزه ی انتخابیه با دو نماینده مستقل مطالبه ی اصلی کلیه ی شهروندان اعم از ماهشهر،امیدیه، هندیجان، بندر امام ره و سایر مناطق قطعاً می باشد.

زیرا با وجود منابع وسیع خدادادی، پتانسیل‌ های اقتصادی و منابع انسانی کارآمد دیده می شود.در اثر گستردگی جغرافیای طبیعی و انسانی ، عدم شایسته سالاری عالمانه، پخمه پروری لابیگرایانه و کوتوله‌های نامدیریتی بهره برداری بهینه و اثربخش در زندگی اهالی تاکنون تحقق نیافته است. و تدوین سهمی از  قانونگذاری با رویکرد آمایش سرزمینی در جهت بهره وری، نظارت و تحقق مطالبات زیرساختی در امر توسعه همه جانبه مشاهده می شود، در برنامه های بلند، مدت میان مدت وحتی سنواتی سالانه مدون و محقق نشده است.


فلذا به عنوان مقدمه و یک شهروند کنشگر و فعال مدنی و رسانه ی به  منتخب محترم، متولیان ستادی و تبلیغاتی ضمن عرض خسته نباشید، می گویم امید است، فراموش نگردد. که باید تلاش مضاعف صورت گیرد در ذیل منافع ملی سهمی از قوانین و برنامه های توسعه کشور با عنایت به بسترها و منابع وسیع بشکل مدون به استان خوزستان و حوزه ی انتخابیه راهبردی ما باید اختصاص داده و عملیاتی گردد. تا حوزه ی انتخابیه بیش از این دستخوش حوادث ناخوشایند نامدیریتی،  عقب ماندگی های مزمن ناشی از سلایق نامدنی سوداگران رانتی و لابیگرانه قرار نگیرد.


در عین حال که نماینده ی منتجب پسا رقابت و انتخاب شدن نماینده ی کلیه ی شهروندان می باشد‌.همه کنشگران منصف و اخلاق مدار هم باید آماده کمک و در اختیار قرار دادن داشته ها علمی، مدیرتی و تجارب خود باشند‌. تا تمامی وعده های و تلاش های نماینده به ثمر بنشیند. ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار