اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست دولت افزایش ظرفیت موجود فرودگاهی کشور از طریق ارتقای توان فنی و مهندسی است.
مهرداد بذرپاش  در حاشیه افتتاح ترمینال شماره 2 ورودی مسافر فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران گفت: با بهره برداری از ترمینال شماره 2 ورودی مسافر فرودگاه اهواز ظرفیت فرودگاه اهواز از یک میلیون و 800 هزار نفر به بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر ارتقا پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی، افزایش ظرفیت موجود فرودگاهی کشور از طریق ارتقای توان فنی و مهندسی را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در فرودگاه ها عنوان کرد و افزود: برخی از فرودگاه‌های کشور با اضافه کردن سالن های ترانزیت و ترمینال‌هایی در مجاورت خود به دنبال افزایش ظرفیت ورودی مسافر بوده و فرودگاه اهواز نیز یکی از کانون‌های هدف است که امروز به بهره برداری رسید و تقدیم مردم اهواز شد.

وی گفت: امیدواریم با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ظرفیت پروازهای فرودگاه اهواز افزایش پیدا کرده و این فرودگاه به نقش بین المللی خود برگردد.

بذرپاش افزود: سرکشی از طرح‌های مسکن، راهسازی و راهداری، کمربندی شهر اهواز، چهار بانده شدن خط اهواز به خرمشهر، آغاز عملیات 50 هزار واحد نهضت ملی و تقدیم زمین به سه هزار نفر در طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه‌های ما در این سفر خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان این‌که یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم اعطای زمین در روستاهای کشور است، بیان کرد: در زمینه اعطای زمین در روستاهای خوزستان هدف‌گذاری خوبی داشتیم.

به گفته وی تاکنون بیش از 500 هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تامین و از این تعداد 300 هزار قطعه به متقاضیان اختصاص یافته است و تلاش می‌شود باقی مانده نیز در اسرع وقت به متقاضیان واگذار شود.

بذرپاش همچنین با اشاره به این‌که خوزستان یکی از استان‌های هدف در طرح جوانی جمعیت است، افزود: در طرح جوانی جمعیت به 70 هزار متقاضی، زمین واگذار شد و امروز از این عدد هم فراتر رفتیم و امیدواریم سال آینده نیز با قوت بیشتری این طرح را در سراسر کشور به ویژه خوزستان دنبال کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار