اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: کارکنان پلیس برای تأمین امنیت کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.
سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه، در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل سفر کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی، اظهار داشت: کارکنان پلیس در سراسر کشور در جاده‌ها، شهرها و مناطق مرزی برای تامین امنیت مردم در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه همانند سال‌های گذشته تاکنون هیچ حادثه‌ای در سفرهای راهیان نور (حتی تصادف) نداشته‌ایم، افزود: کاروان‌های راهیان نور با رعایت استانداردهای حرکت وسیله نقلیه و تعداد مسافران با احتیاط وارد شدند، زیارت‌های خودشان را انجام دادند و در زمان خروج هم تلاش شده رانندگان استراحت کافی را داشته باشند تا بتوانند به‌سلامتی مسافران را بازگردانند.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: تمام شرایط برای زائران عزیز راهیان نور مهیا است تا به میعادگاه شهدا و رزمندگان وارد شوند و از فیوضاتش بهره ببرند.

وی در خصوص تمهیدات پلیس برای ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال یک ویژگی خاص دارد و تقارن آن با عید نوروز است و طبیعی است که با سفرهای نوروزی همراه هستیم که در این راستا پیش‌بینی‌های کافی به خصوص در جاده‌ها و مراسم شب‌های قدر انجام شده تا هموطنان بتوانند با خیالی آسوده به عبادت، زیارت و روزه بپردازند.

رادان بیان کرد: امسال در رابطه با رستوران‌ها درون و بین شهری تسهیلات ویژه‌ای را قائل شدیم که مسافران بتوانند استفاده کنند، البته رستوران‌داران باید رعایت‌های لازم را انجام دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: به واسطه تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی می‌شود که جمعیت بیشتری از زائران راهیان نور تا قبل از آغاز این ماه مبارک در مناطق جنگی حضور پیدا کنند، لذا تمهیدات ویژه و نیروهای بیشتری برای امنیت مسیر در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار