اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
بعد از حدود یک دهه؛
شوشان ـ هوشنگ نوبخت :

از عجایب فوتبال کشورمان این است که تیم ملی مان، مدت ها از معدن و سرچشمه این ورزش استخراج نکرد و شاهد عدم دعوت و حضور بازیکنان استانی بودیم که بیشترین سهمیه را طی دهه های اخیر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشورمان داشته است.
روزگاری نه چندان دور که حتما در ذهن نسل امروز فوتبال هم باقی مانده، نیمی از ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال کشورمان را جوانان مستعدی همچون بداوی، مبعلی، منتظری، کعبی، بختیاری زاده و ... تشکیل می دادند و به یکباره به دلیل عدم نتیجه گیری مطلوب باشگاه های خوزستانی در لیگ برتر و درخشش جوانان برزیل ایران در سطح اول فوتبال  شاهد دعوت نشدن بازیکنان مستعد این استان فوتبال خیز به تیم ملی کشورمان بودیم.
در بازی مقدماتی جام جهانی تیم ملی با ترکمنستان یکبار دیگر شاهد حضور چند خوزستانی در ترکیب اصلی بودیم و از قضا هر سه بازیکن جنوبی در کنار بوشهری ها جز نفرات برتر بازی بودند.
کنعانی زادگان با دو گلی که به ثمر رساند، حزباوی با تمرکز بالا و رسیدن به مرز پختگی در اوج جوانی و حردانی با دوندگی، تکنیک و پاس های گلی که داد، روح برزیلی و تازه ای به کالبد تیم ملی داده و نشان دادند که خوزستانی ها با ذات فوتبالی شان در هر شرایطی می توانند عصای دست هر مربی در هر سطحی باشند.
امیدواریم که روند موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان با ورود نسلی جوانتر از اقصی نقاط میهن مان به خصوص استان هایی که معدن و گنجینه فوتبال اند بتواند در مسیر متعالی تری گام بردارد و شاهد موفقیت های روزافزون فوتبال ملی مان و معرفی استعدادهای جدید ایرانی در سطح بین المللی باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار