شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
شوشان: ريیس کل دادگستری خوزستان گفت: ما در دستگاه قضایی به دنبال امنیتی کردن فضا نیستیم، بلکه  می‌خواهیم امنیت را برای مردم تامین کنیم.
محمدباقر الفت در مراسم تودیع و معارفه ريیس دادگاه انقلاب استان خوزستان، که با حضور مسئولان قضایی استان برگزار شد، اظهار داشت: به واسطه مدیریت خوبی که در دادسرا و دادگاه انقلاب اهواز اعمال شده است، این مجتمع در میان سایر مجتمع‌های قضایی استان، وضعیت بسیار عالی و مطلوبی پیدا کرده است. همچنین بررسی‌های صورت گرفته نشان از رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان به این مجتمع دارد.
 وی ادامه داد: مسئولیت‌پذیری، سرعت، دقت، جسارت، داشتن روحیه انقلابی و استکبارستیزی، که در قضات انقلاب مرکز استان وجود دارد، موجب شده نه تنها کار در استان به خوبی پیش رود، بلکه امنیت کشور نیز بهبود یابد، زیرا بخش عظیمی از منابع کشور در خوزستان وجود دارد.
 الفت با بیان این که دشمنان درصدد ضربه زدن به این منابع هستند، گفت: با درایت قضات دادگاه انقلاب، دشمن از ضربه زدن به منافع انقلاب مایوس شده است.
 وی تصریح کرد: احکام قاطع و با صلابتی که توسط قضات دادگاه انقلاب استان خوزستان صادر شده و مورد تایید مراحع بالاتر قرار گرفته، سبب شد تا شاهد وضعیت خوبی در استان باشیم و امیدواریم این وضعیت در دوره مدیریت جدید این دادگاه ارتقا یابد.
 مقام عالی قضایی استان خوزستان اظهار داشت: دادگاه انقلاب باید هراس با صلابت در دل دشمنان ایجاد کند و پناهگاه انقلابیون باشد. مردم با وجود دادگاه انقلاب باید مطمئن باشند که از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست می شود.
 الفت با بیان این که قضات و کارکنان دادگاه انقلاب شاخص هستند، گفت: قضات این دادگاه درک صحیح و اطلاعات به روزی از مسايل کشور دارند، مستقل عمل می‌کنند و با انتخاب صحیح و حمایت از نظام، مشغول پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.
 وی تصریح کرد: موجب افتخار است که با صدور آرای قوی، محکم و قاطعانه توسط قضات این دادگاه، با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه می‌شود و همین مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سایر جرايم امنیتی استان، نشان داده است که فضا برای مجرمان در استان ناامن است.
 ريیس جدید دادگاه انقلاب استان خوزستان نیز، در این مراسم گفت: دادگاه انقلاب به واسطه پرونده‌های مورد رسیدگی به ویژه پرونده‌های مربوط به مواد مخدر، دارای ویژگی‌های خاصی است که باید با اخلاص صورت گیرد و همه اجزای این مجموعه باید در کنار مدیریت باشند تا کار به سرانجام برسد.
 فرزاد فرهادی‌راد با تقدیر از تلاش های همکاران سابق خود در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز و قدردانی از زحمات روسا و سرپرستان پیشین دادگاه انقلاب اهواز، بیان داشت: در این مدت ريیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اهواز حمایت های بی‌دریغی از این دادسرا داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب اهواز نیز، در این مراسم گفت: برقراری امنیت در شهر اهواز یکی از برنامه‌های اصلی ما در این دادسرا است.
 صادقی گندمانی افزود: یکی از برنامه‌های عمده دادسرای انقلاب در این راستا، مبارزه با اسلحه و مهمات غیرمجاز است.
 وی ریشه بسیاری از ناامنی‌ها را وجود اسلحه در دست افراد دانست و گفت: ما معتقدیم اگر اسلحه در دست مجرمان نباشد، بسیاری از جرايم اتفاق نمی‌افتد.
 صادقی گندمانی تصریح کرد: طرح‌های اجرایی مهمی در دست تهیه و تدوین است که با اجرای آنها، فضا برای مجرمان و تبه کاران ناامن خواهد شد.
 در پایان این مراسم از زحمات آقایان چابلی و کامیاب، سرپرستان دادگاه عمومی و انقلاب اهواز تقدیر و فرزاد فرهادی‌راد به عنوان ريیس جدید این دادگاه، معرفی شد. همچنین با تقدیر از تلاش‌های آقای فرهادی‌راد در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز، صادقی گندمانی به عنوان سرپرست جدید این دادسرا معرفی شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
comment
0
0
comment با سلام
بدون شک جناب اقای صادقی گندمانی و امیرخلفیان معاونین دادستان اهواز از بهترین قضات هم از لحاظ دانش قضائی و رعایت بی طرفی و حسن اخلاق موفقیت این دو عزیز که به مثابه چشمه ای در دل کویر هستند از خداوند منان خواستارم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار