شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
خبر تلخ است ابراهیم از داغت گلستان سوخت
شوشان ـ سمیه غافلی :


(انالله و انا الیه راجعون
رئیس جمهوری که با شهادت در تاریخ ماندگار شد)
حادثه آذربایجان داغی شد که بر دل مردم ایران نشست.

آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان بهمراه جمعی از یارانش در سانحه سقوط بالگرد در منطقه مرزبان به درجه عالی شهادت نائل شد.

خبر جانکاه و غم انگیز شهادت در راه خدمت ، سیدابراهیم رئیسی ملقب به خادم الرضا و سید محرومان به همراه هیئتی علاوه بر اینکه بار دیگر،  قلب ملت شریف ایران اسلامی را در حزن و اندوه عمیق فرو برد بلکه تمام جهان متاثر و تحت شعاع این اتفاق ناگوار شد.

آری شهادت سید ابراهیم رئیسی،رئیس جمهور مردمی و مکتبی خادم الرضا چنان غم انگیز است که از همان روز حادثه تا ساعت های اولیه روز بعد (امروز دوشنبه ۳۱اردیبهشت)نگرانی و اضطرابی را به جامعه ایرانی وارد ساخت که دست به دعا بردن لایه های مختلف مردمی برای سلامتی و پیدا شدن شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی را در پی داشت.

یک عمر مجاهدت شبانه روزی برای ملت،مبارزه با مفاسد و مفسدین،ایستادگی شجاعانه در برابر مستکبرین و دشمنان علیه ایران،مردمی زندگی کردن و شریف و شهید زیستن از آن سید محرومان بود که با شهادت به اجر عظیم خود دست یافت.

واژه انا لله و انا الیه راجعون‌ در کمتر از ۱۲ساعت بدرقه راه خادم ملت ایران  سید ابراهیم ایران شد.

گویی قسمت شهادت بود و هیچ کدام از دعاهای دیشب ملت ایران برای سیدابراهیم کارساز نشد.

آری خادم الرضا،سید محرومان،سید ابراهیم رئیسی آمده بود تا با جهادی بودنش و خدمت بی منت به مردم ایران؛  شهد شیرین شهادت را بچشد.

روح بلند رئیس جمهور کشورمان و یاران شهیدش آسمانی شد تا برای صدمین بار سرزمین ایران اسلامی را  داغدار و سرخط تیترهای خبری جهان شود و ضایعه سخت و باورناپذیری را در تاریخ ایران ثبت نماید.

شهادت هنر مردان خداست!
و بندگان مخلص الهی همیشه و در هرحال در آرزوی شهادت هستند.

در این میان شاید شهادت مرد میدان؛ جهاد، مبارزه و خدمت آرزو و خواسته قلبی او بود.  که در راه خدمت این مرد خسته گی ناپذیر چنین به وصال با معبود خود رسید و نامش تا ابد در دل هایمان باقی خواهدماند.

سید ابراهیم ایران، سوخت چرا که بی ادعا و با اخلاص بود
اما در واقع شهادت مزد پاکی تو بود سیدجان؛ اینک ما سوختیم از نداشتن مردان عمل و بی ادعایی همچون تو!

تمام ویژگی های خدایی بودن را می توان در او یافت؛ زندگی هدفمند، خشوع در نماز وفادار عهد و پیمان، توکل به خدا و از همه مهمتر خدمت به خلق الله!

قطعا خون شهید سید ابراهیم؛ نشان خواهد داد که دشمن و دوست ملت ایران کیست… دشمن همانها خواهند بود که داعیه دار حقوق انسانی و مبارزه با تروریسم می باشند!
اما خون سید ابراهیم برای هیچ به زمین ریخته نشده است بلکه حق پایدار و ماندنی می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار