شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
شوشان ـ فاضل خمیسی :

  رفحِ فلسطین در حال تبدیل شدن به بزرگترین قتلگاه بشری است، جایی که هزاران فلسطینی بعد از بارها آوارگی و
دربه دری به آنجا پناه آورده و اکنون روزانه،  دهها و شاید صدها از آنان که غالباً کودک و زن هستند به خاک و خون و آتش کشیده میشوند. رژیم جنایتکار و کودک کُش صهیونیستی با بی اعتنایی به افکار عمومی و به ریشخند گرفتن قطعنامه های متعدد سازمان ملّل در حال نشان دادن این قاعده است که قدرت و زور حرف اول در حکمرانی جهانی است و منشورهای بشری فقط برای قاب گرفتن و ژست دادن های تزئینی است.اگر جنایات رژیم صهیونیستی در رفح و غزه متوقف نشود یقین بدانیم ثارالله هیچ وقت گم شدنی نیست.
 کجا هستند مدعیان مسلمانی رسول خدا(ص) که بی تفاوتی از مسایل دیگر مسلمانان را ، عین خروج از دین میداند.کجایند مدعیان  پیرو علی(ع) ،که از ظلم به زنی مسلمان آرزوی مرگ میکند،
 به کجا رسیده ایم که اعتراض به جنایات در غزه و رفح در دانشگاه‌ها و مردم کشورهای اروپا از ما،باصطلاح مسلمانان بیشتر است، آیا مسلمانی به موزه ی تاریخ رفته است!؟
گویا کشورهای مسلمان هزینه های خرید میلیارددلاری تسلیحاتی خود را فقط برای شاخ و شانه کشیدن مقابل هم میخواهند و در برابر بزرگترین زورگو و اشغالگر تاریخ لب فرو بسته اند!
 کجاییم!
رژیم صهیونیستی با به آتش کشیدن زنان و کودکانمان در حال تبدیل شدن به اسراییل (مجعول) است! بی تفاوت ننشینیم ، رفح آخرین آزمون اخلاق و انسانیت جمعی و شاید بزرگترین دلیلی باشد که بایدکتاب سازمان ملل و همزیستی مسالمت آمیز را بست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار