شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
سلیقه مردم بگونه ای است که بیشتر از اصحاب رسانه و اهالی قلم انتظار تغذیه فکری دارند و رسانه های ما نیز ظرفیت بالایی برای جذب مخاطب هستند.
شوشان: عضو شورای شهر اهواز گفت : ایجاد زمینه های لازم جهت تشکیل کارگروه تخصصی رسانه بمنظور رسیدگی به مشکلات و سیاست گذاریهای مطبوعات و رسانه های استان با هدف تعامل گسترده و ارائه فرصتهای مشارکت با اصحاب رسانه یک نیاز است .
به گزارش شوشان ، دکتر جمشید سلحشور در دهمین جلسه شورای شهر عنوان کرد : سلیقه مردم بگونه ای است که بیشتر از اصحاب رسانه و اهالی قلم انتظار تغذیه فکری دارند و رسانه های ما نیز ظرفیت بالایی برای جذب مخاطب هستند . امیدواریم جامعه خبری نیز با این ابتکار ماندگار و با تلاش و جدیت خود شورای شهر را در امر اطلاع رسانی خدمات به مردم یاریگر باشند .
وی ایجاد نظام پیشنهادات ، رسیدگی به سامانه الکترونیکی شورای شهر و گسترش هدفمند آن بگونه ای که در خورِ نام شورا باشد را از ضروریات دانست و تاکید کرد : ترغیب و الزام شهروندان به منظور طرح مسائل ، مشکلات و نقطه نظراتشان به جای مراجعه حضوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.تاسیس سایتی تحت عنوان ایده شهر و دعوت از متخصصان ، صاحبنظران ، علاقه مندان و نخبگان جوان با نام مشاوران مجازی شورای شهر جهت مشارکت نخبگان در برنامه ریزیهای شهری و خدمتگزاری بهتر به شهر و شهروندان نیز حائز کمال اهمیت است . راه اندازی جلسات نقد و مناظره در موضوعات شهری و بهره گیری از نتایج مناظره ها برای مدیریت شهر از دیگر اهداف است . همچنین افزایش سرویسهای الکترونیکی شهروندی در راستای نهادینه سازی شهر الکترونیک با شعار کار با مردم و برای مردم اهمیت بسیار دارد.
وی به ضرورت بازسازی تالار شهرداری اشاره کرد و افزود : جهت بهره مندی از برنامه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، سمینارها و کنفرانس های علمی و پژوهشی نیاز به برنامه ریزی جهت بازسازی تالار احساس می شود و امید است با توجه به اهمیت موضوع در اولویت های کاری قرار گیرد.
سلحشور در پایان  مهم‌ترين حق عمومي شهروندان را امكان دستيابي ايمن به خدمات شهري در سطح مناسب و متناسب با شان و جايگاهشان دانست و خاطر نشان کرد : بعنوان عضوی از شورای اسلامی شهر اعلام می کنم شورای چهارم شورایی دلسوز ، کارامد ، متخصص و خدمتگزار خواهد بود و با برنامه ریزی تیمی اهواز را تبدیل به شهری هوشمند ، سرزنده ، مقاوم ، منسجم و ساختارمند خواهد نمود


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment خیر دنیا و آخرا نصیبت دکتر .
بالاخره رسیدگی به جامعه ی خبری به فکر توانای شما بزرگوار خطور کرد . انشالله ما را یاری کنید
comment
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment یعنی زحمات اصحاب رسانه به چشم اومدن بالاخره ؟
comment
طاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment ایده شهر رو خوب اومدی دکتر جان . این حق طبیعی ماست که ایده های خودمون رو طرح کنیم .
comment
تیمور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment مگر شما حقوق شهروندان رو به رسمیت بشناسی دکتر. دیگران که به فکر منافع خودشونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار