شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
ايجاد اشتغال براي بيش از ١٠٠٠ نفر طي يكسال گذشته
شوشان ـ آذر زمانپور از كسب عنوان برتر مركز مشاوره و كاريابي كنكاش براي چهارمين بار خبر داد.
مدير مركز كاريابي كنكاش با بيان اين مطلب افزود: پيش از اين نيز اين مركز در سطح ملي نيز عناوين مهمي را كسب كرده بود.
زمانپور ادامه داد: مركز مشاوره و كاريابي كنكاش بيش از دو دهه در زمينه مشاوره كسب و كار و كاريابي فعاليت دارد و اين مهم سبب شد تا در زمينه اشتغال پيشتاز باشيم.
وي يادآور شد: سالانه بيش از ١٠٠٠ نفر از طريق اين موسسه به كارفرمايان و شركت ها و نهادهاي مختلف معرفي و مشغول بكار مي شوند.
زمانپور گفت: رتبه نخست كسب شده از ميان ٤٨ موسسه كاريابي فعال در سطح استان خوزستان بدست آمد.
مدير مركز كاريابي كنكاش با بيان اينكه ظرفيت اشتغال در خوزستان بسيار بالا بوده و بيكاري جوانان بومي غير قابل توجيه است، گفت: سرمايه گذاري بر روي جوانات براي توانمند سازي و جهت دهي آنها به تخصص و علم افزايي بسيار پر اهميت است.
وي همچنين از خانواده ها درخواست كرد تا نسبت به آموزش و توانمند سازي جوانان خود توجه جدي داشته باشند.
وي با بيان اينكه مشاوره، اعتماد سازي و كيفيت مطلوب در تكريم جوانان جوياي كار گفت: اولويت اين موسسه كاريابي و مشاوره بوده و اين مهم بعنوان رسالتي است كه از ابتداي فعاليت براي خود تعريف كرده ايم و همواره محور فعاليت خود را خدمت به جوانان عزيز و بومي استان خوزستان بنا نهاده ايم.
گفتني است عنوان كسب شده از سوي وزارت كار و با بررسي هاي صورت گرفته در حوزه هاي مختلف ثبت اشتغال در سامانه شغل وزارت كار، كاريابي، تكريم و مشاوره به مركز كنكاش تعلق گرفت و توسط مديركل اداره كل كار استان خوزستان با اهداي لوح مورد تقدير قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار