شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
شوشان ـ فاضل خمیسی :

 در ژاپن زلزله بالاتر از ۷ ریشتری میآید ، دولت مجبور به توزیع چادر و غذا و سایر ملزومات به زلزله زدگان میشود، صف ها با نظم و ترتیب و بدون ایجاد سرو صدا یا داد و بیدادی تشکیل میشود، بعضی ها از گرفتن چادر یا ... بعلت اینکه نیازی به آن ندارند صرفنظر و فقط آنچه را
مایحتاج شان است ، دریافت میکنند...
  خانمی میانسال از اتحادیه اروپا جهت گفتگو به مهمترین نهاد قانونگذاری کشور یعنی مجلس وارد میشود! برخی از نمایندگان برای عکس انداختن با او همدیگر را «هُل» میدهند!! موگرینی فقط لبخند میزند و شاید کمی حس ناامنی میکند، برای او  ترجمه ی این نوشته روی دیوار بیرونی مجلس جالب است:
«مجلس ، عصاره ملت است»....
  آقای قالیباف بعنوان نامزد ریاست جمهوری وارد فرودگاه اهواز میشود، فیلمِ نماینده ی اهوازی که دیگران را «هُل» داده تا خود را به رئیس مجلس! برساند، دست به دست میشود...
 وقتی «عصاره های ملت» این چنین هستند، آیا سرزنش مردمی که کیلومترها دنبال اتومبیل فلان مسوول نامه به دست،  می دوند، رواست؟!
  گویا اینجا برای «رسیدن» فقط باید دیگران را «هُل» داد و دوید !کسی که نجیبانه و از سرباورمندی منتظر است تا نوبتش شود اشتباهی در این مملکت بدنیا آمده است.
 آن نماینده ای که الان در مجلس دیگران را کنار میزند تا خود را به مسوولش برساند یقین بدانید برای نماینده شدن دیگران را «هُل» داده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار