شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَآ إِلَّآ إِحْدَى ٱلْحُسنَيَينِۖ وَنَحنُ نَتَرَبَّصُ بِكُم أَن يُصِيبَكُمُ ٱللَّهُ بِعَذَابٍ مِّنْ عِندِهِۦٓ أَوْ بِأَيْدِينَاۖ فَتَرَبَّصُوٓاْ إِنَّا مَعَكُم مُّتَرَبِّصُونَ (التوبة ٥٢)

بار دیگر دشمن جنایتکار و ددمنش صهیونیستی دست به عملی بزدلانه و مخالف با تمام قواعد دیپلماتیک و قوانین بین‌الملل زده و رهبر مجاهد و فرمانده شجاع مقاومت اسلامی فلسطین، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه را به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در راه خدا رسانید.

شهید هنیه ۶۰ سال عمر مبارک خود را صرف دفاع عملی از آرمان فلسطین و نجات مظلومان از چنگال صهیونیست غاصب و حامی همیشگی‌اش یعنی آمریکای جنایتکار کرده بود و در این مسیر ده‌ها نفر از خانواده عزیز خود را نیز تقدیم نمود.

بی‌تردید حکام جانی رژیم صهیونیستی با ترور این شخصیت برجسته محور مقاومت در حریم ایران اسلامی موجودیت خود را قمار کرده و به زودی شاهد ضربات مهلک فرزندان مقاومت از هر سوی این محور بزرگ خواهد بود باذن‌الله تعالی.

اینجانب درباره شهادت آقای هنیه و همراه سعید ایشان و دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای که طی روزهای گذشته در بیروت و بغداد به مقام شامخ شهادت نائل آمده‌اند، مراتب تسلیت خود را به همه دلدادگان آرمان بزرگ فلسطین و بازماندگان شهداء عرض نموده و از خداوند قادر متعال نصرت قریب، عزت و اقتدار روزافزون محور مقاومت را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حسین رفیعی
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
۱۱ مردادماه ۱۴۰۳
۲۶ محرم الحرام ۱۴۴۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار