شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
شوشان ـ  عبدالرحیم سوارنژاد :

 گفتی که زاحوال عزیزان خبری ده
با مُخبر خوبت سر اخبار که دارد (مولوی)
هفدهم مرداد روز شهادت محمود صارمی است . همان که سفیر دانایی و آگاهی بخشی بود و با صدای رسا سخن گفت و گفتگو کرد تا جهان صدا را بشنود،صدا همه مرزها را در نوردد و هیچ دیواری مانع عبورش نیست  !  صدا نوید زندگی می دهد و تبدیل آن به کلمه دشواریها را آسان می سازد و مسیر زندگی را ترسیم می نماید و خبرنگار خالق  پیوند صدا و کلمه است ، پیوندی که زیباییها را در منظر نگاهها قرار می دهد و زشتی ها را از میان جامعه می زداید و لبها را به ترانه مترنم می گرداند و متبسم می سازد.
  شهادت محمود صارمی جهان را پر از آینه کرد و آنان که خود را در آینه دیدند ، به کمال رسیدند و آنانی که آینه ها را شکستند، در بی خبری ماندند و گوشه عزلت گزیدند ! کار بزرگی که شهید محمود صارمی کرد همین بود ; آینه ساخت و همه انسانها را از خرد و درشت روبروی آینه نشاند ، خوشا به حال آنان که خود را دیدند ! او یک خبرنگار بود و کارش را خوب می دانست ،خوب می فهمید ، خوب می دید و با شناخت رسالت قلم و  پاسداری از حقیقت و نگارش رنج بندگان خدا در جای خوب ماوا گرفت و در جوار حق آرمید و روز پروازش به نام روز خبرنگار نام گرفت تا بدانیم
خبرنگار سرباز فداکار عرصه امید بخشی جامعه و روشنگری و آگاهی نسلهاست  و برای ساختن فردای جامعه رنج ها و مخاطرات را به جان می خرد .باید قدراین فداکاری دانسته شود که روز خبرنگار بهترین موسم برای قدرشناسی از این عناصر بی ادعا و سربازان دانایی است به سادگی از این روز عبور نکنیم و خاموش نباشیم و اندکی زبان آینه را درک کنیم و در آن بنگریم .
 درود بر خبرنگاران و اهل خبر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار