شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
شوشان ـ حامد ملحانی :

در مورد حمله به رژیم صهیونیستی و انتقام خون مهمان شهید بین فعالان سیاسی دو نگاه متفاوت وجود دارد:

نگاه اول معتقد به #تله_جنگ است. می گوید رژیم غاصب در غزه به بن بست خورده است و تنها یک #جنگ_جهانی می تواند او را نجات دهد، جنگی بین ایران و آمریکا و متحدانشان! به همین دلیل نتانیاهو عامدانه از همه خطوط قرمز رد می شود. پس نباید در این دام و تله بیفتیم! نباید پاسخ مستقیم بدهیم! نباید بجنگیم! باید #عقب_نشینی کنیم!

نگاه دوم معتقد است ایده تله جنگ که منجر به عقب نشینی نظامی می شود، ایده ی شکست خورده ای است چون طرف مقابل هیچ حد یقفی ندارد! اگر امروز به نتانیاهو پاسخ ندهیم بعید نیست او فردا تهران را بمباران کند! با این اوصاف قرار جنگ اگر باشد دیگر میدان کارزار ما تل آویو نیست، تهران است!

این دو نگاه، دو تفکر، دو استراتژی، در جلسات خصوصی و لابی گری های سیاسی در جدال با یکدیگرند. اگرچه نظر رهبری و فرماندهان نظامی کاملا مشخص و قاطع است که پاسخ جدی، واقعی و پشیمان کننده ای بدهیم ولی به نظر می رسد برخی سیاسیون، مدام بر طبل عقب نشینی می کوبند! تا جایی که رهبری بزرگوار، #پشت_بلندگو در مورد #عقب_نشینی_غیرتاکتیکی انذار و هشداری بسیار جدی می دهد!

تجربه نشان داده است وقتی ایشان در سخنرانی عمومی، هشداری را مطرح می کنند اولا نگرانی جدی وجود دارد ثانیا توصیه های خصوصی قبلی به برخی ها، کارگر نیفتاده است!

هر گونه تفسیر دیگری از این انذار جدی، باعث تخدیر روانی جامعه و بی اثر شدن هشدار رهبری می شود. مطالبه جدی همه  سربازان رهبری در رسانه، می بایست انتقام دقیق، واقعی و پشیمان کننده باشد.
سوخت موشک ها، مشت های گره کرده و فریادهای بلند مردمی است!
عقب نشینی نمی کنیم!
عقب نشینی نکنید!
پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکتمان آسیبی نرسد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار