شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
بدون تعارف؛
شوشان ـ علی اسدزاده :

در این برهه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز شکل‌گیری دولتی جدید با امید کارآمدی و با شعار ( وفاق ملی) که به دور از حاشیه‌سازی، تبعیض و فساد و کم‌کاری باشد، و در جهت ترقی، تعالی، گشایش بن‌بست‌ها، شکستن حصرها و فائق آمدن بر تحریم‌ها، بسط عدالت اجتماعی و تقویت هرچه بیشتر جبهه‌ی مقاومت نهایت تلاش و کوشش خود را به کار برند.
در این موقعیت وظیفه دانسته به عنوان یکی از کوچکترین آحاد دردمند و دلسوز این ملت بزرگ و شریف و انقلابی، نمایندگان بزرگوار و محترممان را در مجلس شورای اسلامی نسبت به یکی از وظایف بسیار خطیر و پرمسئولیتشان که رأی اعتماد دادن به وزرای پیشنهادی کابینه است، متذکر شوم.
نمایندگان دوره‌های قبل بهتر می‌دانند که در این هنگامه‌ شیطان‌های جنی، انسی و نفسانی بسیار فعالند، رایزن‌ها و دلال‌ها بسیار پرتلاشند. بسار فریبنده و توجیه‌کننده هستند. معامله‌ی وزیر و وکیل را خیلی خوب توجیه می‌کنند و ... .
یادتان باشد که شما به جای همه‌ی آحاد این ملت امیدوار و انقلابی رأی می‌دهید. این مسئولیت بسیار سنگین است. بدانید که فردای نه چندان دور باید پاسخگو باشید؛ پاسخگوی این مردم نجیب و شریف و پاسخگوی خدای این مردم.
آری! همکاری، همراهی و تعامل با رئیس‌جمهور محترم برای دولتی کارآمد، مخخلص و عدالت‌خواه و گشایشگر بسیار خوب و پسندیده است؛ ولی شما از ملاک و معیارهای صلاحیت‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت کوتاه نیایید، مبادا زاویه‌دارها، فتنه‌انگیزهای سابقه‌دار و آن‌ها که نظرها و قضاوت‌هایشان خوشایند غرب‌گرایان و براندازهای عنود و آشوبگر بود، در دولت جدید با رأی شما وکلای محترم وارد شوند، رأی آگاهانه و شجاعانه و با شناخت کامل شما نتیجه‌ی تحقیق و بررسی‌های لازم و همه‌جانبه و مسئولانه بوده است، به امید انتخاب کابینه ای صالح وکارآمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار