شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
از وفاق ملی تا حکمرانی اصولی؛
شوشان ـ حسین حیات داودی :

_نتایج انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ سیگنال مهمی از سوی مردم به سیاستگذاران برای تغییر ریل دولت به علت نارضایتی عمومی از رویکردهای دولت سیزدهم در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و...بود‌.

یکی از ضعفهای عجیب دولت سیزدهم انتصابات بی ضابطه و قدرت گرفتن افراد بی تجربه، کارنابلد و متوهم بود که بخصوص در خوزستان ضربه شدیدی به سرمایه اجتماعی و جامعه نخبگانی استان وارد کرد. حضور افرادی که کوچکترین سابقه ای در ادارات و سیاست نداشتند و دخالت در روند انتصابات استانداری و ادارات استان سبب شکسته شدن رکوردهای فاجعه بار در خوزستان در سالهای ۱۴۰۰ به بعد شده است.
اکنون انتظار از دولت چهاردهم *نفی هرگونه انتصاب لپ لپی به معنای عدم انتصاب افراد کم سواد و بدون رزومه است* افرادی که تا دیروز هیچگونه شناختی از آنها در جامعه سیاسی و مدنی وجود نداشت و هیچگونه دستاوردی جهت توسعه استان نداشته اند نباید همانند دولت سیزدهم رشد قارچ گونه را تجربه کنند.
وظیفه اصلی دولت چهاردهم در خوزستان ساماندهی مجدد ادارات و دستگاه های اجرایی با نگاه تخصص محور و تجربه گرایی و با استفاده از ظرفیت های متعدد جامعه نخبگان و اقوام و بازتعریف حکمرانی اصولی در خوزستان است‌.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار