شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: به زودی آزمون استخدامی ادارات استان برگزار می شود و در این میان 750 سهمیه از آن به فرزندان شاهد و ایثارگر می رسد.

عزیز عچرش  اظهار کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر بسیار توانمند و با استعداد هستند و می توانند در آینده پستهای کلیدی استان را در دست گیرند.

وی از مشکلات اصلی دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر را اشتغال آنها عنوان کرد و افزود: سرانجام با پیگیریهای فراوان سهمیه 25 درصدی اشتغال فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان اختصاص می یابد.

عچرش گفت: با تصویب این قانون در شورای نگهبان که اخیرا انجام و ابلاغ شده، سازمانها و دستگاه های اجرایی موظفند 25 درصد سهمیه استخدام را به فرزندان شاهد، جانبازان 25 درصد به بالا و آزادگان اختصاص دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: در آزمون استخدام ادارات خوزستان که قرار است خردادماه امسال برگزار شود از سه هزار نفر سهمیه آزمون، 750 نفر به فارغ التحصیلان شاهد وایثارگر اختصاص دارد.

عچرش تاکید کرد: اجرای این مصوبه استخدامی به همه ادارات و دستگاه های استان ابلاغ شده و اجرای آن توسط بنیاد شهید پیگیری می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار