شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
شوشان ـ هیئت تحریریه پایگاه خبری شوشان پس از نشر مطلبی با عنوان ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز) مورخ 06 شهریور 1403، پس از بررسی و تحقیق از مسوؤلان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به کذب بودن بخشی از مطالب پی برده و پس از حذف مطلب مذکور، ضمن پوزش از خوانندگان گرامی نامه سرگشاده دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مورد تائید دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که به هیئت تحریریه ارسال شده است را منتشر می کند.
شوشان ـ هیئت تحریریه پایگاه خبری شوشان پس از نشر مطلبی با عنوان ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز) مورخ 06 شهریور 1403، پس از بررسی و تحقیق از مسوؤلان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به کذب بودن بخشی از مطالب پی برده و پس از حذف مطلب مذکور، ضمن پوزش از خوانندگان گرامی نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مورد تائید دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که به هیئت تحریریه ارسال شده است را منتشر می کند.

بسمه تعالی
حراست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
سلام علیکم

  اگر چه ما دانشجویان حقوق نسبت به تمامی قوانین و مقررات آموزشی متعهدیم، لکن این نامه را به منظور اعتراض به وضعیت نامطلوب تحویل وسایل به موقع امتحانات تابستان با گرمای طاقت‌فرسا و غیر قابل تحمل، به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

  با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و دمای بالای هوا که مصادف با توده هوای شرجی است، ایستادن در صف‌های طولانی برای تحویل وسایل زیر آفتاب سوزناک و بدون آب شرب، در شأن یک دانشجو نبوده و امری غیر انسانی است! این وضعیت نه تنها باعث ناراحتی و نارضایتی دانشجویان می‌گردد، بلکه می‌تواند به مشکلات جدی سلامتی و بد حالی و گرمازدگی موقع امتحانات شود.

ما دانشجویان از شما تقاضامندیم تا با اخذ تدابیر مناسب، از جمله تحویل وسایل الکترونیکی و جزوات و نوشته‌ها درب کلاس، بهبود فرآیندهای تحویل و یا ایجاد سایه‌بان یا مکان‌های خنک جهت انتظار به بهبود این وضعیت کمک نمائید.

پیشاپیش از توجه و همکاری شما سپاسگزاریم، امید است که این موضوع در اسرع وقت بررسی و مورد رسیدگی قرار گیرد.

با احترام؛
جمعی از دانشجویان رشته‌ی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار