شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

عبدالحسین مقتدایی درست یا غلط امروز می کوشد تا آن بلایی که در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی بر سر خوزستان آمده بود دوباره در تصدی پزشکیان تکرار نشود و لذا، بشدت فعال شده و جلساتی چند با نخبگان و فعالین اجتماعی ترتیب می دهد و به همین خاطر، گروه های سیاسی نوظهور ارتقاء طلب با تحرکات ایشان هیچ موافقتی ندارند و او را موی دماغ خود می دانند و جسته و گریخته در فضای مجازی او را تخریب می کنند .
القصه همین دیروز، کاربری در گروه واتساپی سلام نوشت،؛ دوستان مواظب نفوذ باند روحانی، لاریجانی و جلیلی در دولت پزشکیان باشید .که جالب تر از آن پیام  بسیار منطقی کاربر دیگری را دیدیم که اینچنین زیبا نوشته بود، پس با این حساب وفاق ملی پزشکیان به علاوه و منهای زیادی به دنبال خود دارد.یعنی؛ در حقیقت رئیس جمهور باید با کی وفاق کند.!؟
اکنون هم در فضای مجازی عده ای نوشتند مواظب نفوذ و دخالت عبدالحسین مقتدایی در امور دولت چهاردهم و بویژه مسایل خوزستان باشید. پس اگر قرار باشد مقتدایی نامحرم دولت و مردم خوزستان باشد پس این وسط  کی محرم تر از اوست.
به هرحال تخریب مقتدایی به ضرر خوزستان تمام می شود چون او لااقل کسی بود که توانست در عصری که استاندار بوده برای خوزستانی ها یک سری امتیاز بگیرد . امتیازاتی از قبیل آزاد کردن تردد خودروهای شماره اروندی با قیمت مناسب.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار