شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

شوشان ـ سیدرسول موسوی :

در قرآن آیات فراوانی وجود دارد که بیان کننده ظلم و ستم یهود و انحصار طلبی آنان بوده است.

قرآن ستمکارترین ستمکاران را کسی می‌داند که از بردن نام خدا در مسجد جلوگیری می‌کند و سعی در ویرانی آن دارد،قرآن نیز وعده داده است که بهره آنان در دنیا فقط رسواییست و در آخرت عذاب عظیم الهی،که در حقیقت هر عملی که نتیجه‌اش تخریب مساجد و از رونق انداختن آنها باشد مشمول همین حکم است.

شایسته نیست که آنان یعنی یهود و داعش وارد این کانون‌ها (مساجد) شوند یعنی مسلمانان و موحدان جهان باید چنان محکم بایستند که دست این ستمگران بر دین و آیین و خاک و سرزمین مسلمانان و موحدان و اماکن مقدس الهی به ویژه مساجد کوتاه گردد.

داعش ستمکار از یهودیان صهیونیستی و آنان نیز ستمکارتر از همه ظالمان و ستمگران تاریخ انسانیت هستند،داعش با ارتکاب این اعمال زشت و ننگین چهره تاریخ انسانیت را سیاه نمود.

رهروان راه اسلام ناب محمدی (ص) همان کسانی هستند که نترسی بر آنها لبه کرده و نه غمگین می‌شوند و البته نفی ترس و غم از پیروان خط تولید توحیدی اسلام دلیلی روشن دارد،زیرا آنان از خدا می‌ترسند ولی یهود و صهیونیست و داعش از همه بیمناک است؛ زیرا که آیین صهیونیست پایه و اساس ندارد و همه چیز را بر مبنای تعصب،خرافه،انحصار طلبی،تضاد و انکار حقیقت ساخته و پرداخته کرده است،مسلمانان باید بدانند که داعش و یهود از لحاظ فرهنگی شبیه به هم هستند و در واقع جنس واحدی را از لحاظ اعتقادی عرفی می‌نمایند.

آنها ادعاهای لجوجانه و خودخواهانه دارند،دل‌ها و افکارشان نیز مشابه یکدیگر است.

آنان با خرافات و افکار منحط و هوا و هوس،هدایت و مدیریت می‌شوند و این هدایت و مدیریت جز کشت و کشتار و ویرانی و خرابی ارمغانی به همراه نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار