شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

در روند انتصاب استاندار خوزستان، با چند جریان سیاسی نامتجانس روبرو هستیم که اصلا و ابدا، چیزی بنام انصاف، عدالت، عرق ملی و خدمت به مردم مدنظرشان نیست.
جریان نخست، عبارتند از: گروه های درگیر در رقابت منفی سیاسی  که حاضرند بخاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشانند. این جریانات سیاسی، مشکوک، متوهم، خودشیفته، ماجراجو و دون کیشوت صفت نه به مصلحت کشور و نه به فکر آبروی دولت هستند.
اما، جریان دوم، گروه های سیاسی متحدالمنافع، موسوم به پدرخوانده ها که شوربختانه به ظاهر موجه، ولی طماع و سیری ناپذیرند آنها شبکه ای عمل می کنند و زنجیره ای، مدیران خود را که حکم قهلک پول برایشان دارند در جای جای بنگاه های اقتصادی استان منصوب می نمایند.
جریان سوم، گروه های سیاسی پایتخت نشین موسوم به دلال های انتصاباتی که گوش بیخ آقازاده ها در حال لابیگری هستند این جریان بشدت مذبذب و چندلایه عمل می کنند پاتوق آنها مجلس و در تردد با دولتمردان مرتبط به رئیس جمهور هستند.
به هرحال پزشکیان باید این حقایق را بداند و گول این جریانات سیاسی را نخورد و کماکان به مصلحت کشور، خدمت به مردم و کارآمدی دولت بیاندیشد و استانداران قوی، مجرب، استخواندار در حد وزیر  منصوب نماید.
 مثلا، برای انتصاب استاندار خوزستان با یک نگاه سطحی در گروه های مجازی براحتی می توان دید که چگونه کنشگران سیاسی پیرو این سه جریان دسته بندی شده و در طناب کشی قدرت مشارکت می جویند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار