شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
آقای رئیس جمهور؛ خوزستان تحمل و فرصت ِآزمون و خطا را ندارد
شوشان ـ جعفر دیناروند :

 دکتر خدادادی، یك مدیر خوزستانی عملیاتی و عملگرا،با سابقه و کارنامه روشن و موفق كه به طور جدی به كار كارشناسی و علمی اعتقاد دارد
اکنون شرایط خوزستان به گونه‌ای است که تحمل و فرصتی برای آزمون و خطا در مدیریت عالی این استان وجود ندارد.

باید پذیرفت که،خوزستان دارای ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی است، اما متاسفانه امروز این استان در برخی حوزه ها با چالش ها و معضلاتی روبروست.
نمونه ها بسیارند،به طور مثال، در زمینه بیكاری، خوزستان سال هاست كه آمار بالایی در كشور را داراست و یا از نظر سطح توسعه، پیشرفت و رفاه عمومی، جایگاه خوب و مناسبی ندارد، لذا فاصله موجود بین فرصت ها و چالش های خوزستان، پیام های مهمی دارد كه یكی از آن ها این است که در گذشته، مسئولین و مدیران نتوانسته اند از ظرفیت های بزرگ موجود در این استان به خوبی استفاده کنند.
بنابراین، موتور اصلی توسعه، مدیر متخصص و باتجربه است، اگر مسئولین، انسان های توسعه نیافته ای باشند، نمی توانند فرایند توسعه را درجامعه رقم زده و تحقق بخشند.

شنیده ها حاکی است که طی چند روز اخیر، فضای رسانه ای خوزستان تحت تاثیر بررسی گزینه های احتمالی استاندار خوزستان در دولت چهاردهم است و بنظر می رسد تغییر  در مدیریت ارشد استان قریب الوقوع است.
 از رئیس جمهور محبوب و مردمی جناب آقای دکتر پزشکیان که به خوبی استحضار دارند،خوزستان دیگر تحمل و فرصت ِآزمون و خطا را ندارد، عاجزانه و خاضعانه اسدعا می شود، مدیریت استان را به دکتر علی خدادادی بسپارند.
 دکتر خدادادی یك مدیر خوزستانی، عملیاتی و عملگرا با سابقه و کارنامه روشن و موفق است كه به طور جدی به كار كارشناسی و علمی اعتقاد دارد و کامل، همسو با برنامه های رئیس جمهور و دولت چهاردهم است.اسقلال فردی  و داشتن جسارت در حل بحران و انحام  کارهای بزرگ وساده زیستی از ویژگی های این نخبه خوزستانی است.
مردمی بودن،  توجه به محرمیت زدایی،
آشنایی کامل با جغرافیا   و معظلات و مشگلا ت استانی،
تعامل سازنده در ایجاد همدلی
بین قومیت ها
تجربه چندین ساله در مدیریت بحران و ارتباط سازنده و باور جوانان نیز از خصوصیاتی است که دکتر خدادادی داراست.
بدون شک،وجود او می تواند امیدواری را در دل مردمان این خطه، زنده نماید

از دیگر موارد، استفاده از نیروهای باتجربه و توانمند ، جلوگیری از فرصت سوزی، برنامه محوری و فراهم كردن بستر لازم برای سرمایه گذاری و ورود و مشاركت بیشتر بخش خصوصی به فضای كار، همواره سرلوحه کار دکتر خدادادی در زمان ریاست جمعیت هلال احمر استان خوزستان بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار