شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
شوشان ـ دکتر حمید خادم مسجدی :

اینجا شمه ای از هنر مردان متمدن عیلامیان شوش و کرخه را به نمایش گذاشتیم آقای وزیر محترم آموزش و پرورش وقتی بزارین همانند وزاری قبلی با نخبگان شوش و کرخه مجلس علمی بزارین.
  توان آقای دکتر نیسی نمونه کشوری را از نزدیک  مشاهده کردین از جنس ایشان در خطه متمدن ایران زمین شوش و کرخه فراوان داریم طلب کنی ... خوشحال میشیم در مدرسه بزرگ فتح المبین شوش (یادمان  شهدای جبهه فتح المبین) درس ایثار را در مرور کنیم

با تقدیر از زحمت کشان و بانیان ومقام آوران...

رویداد «الف تا» با هدف ایجاد بانک ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای طراحی شده است، که با انجام پژوهش و بررسی و مطالعه سند تحول بنیادین و مبانی آن الگوی مفهومی مدرسه تراز سند تحول بنیادین طراحی شده است.

 که دکتر مجید نیسی معاونت پرورشی دبستان مرصاد شهرستان کرخه با حمایت اولیاء شریف دانش آموزان
 با اقتدار کامل از بین ۱۰۷۰۰۰ تجربه در رقابتی با مدارس مجهز و برخوردار کشوری؛ موفق به اخذ رتبه برتر کشوری در بخش مدیریت و رهبری دومین رویداد بین المللی الف تا گردید.
این موفقیت حاصل سالها تلاش و تجارب گوناگون علمی و پژوهشی بوده
که در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریور ماه  در بخش نمایشگاه برج میلاد تهران برگزار گردید.
این موفقیت بزرگ را به مردم خونگرم و بخصوص جامعه فرهیخته فرهنگیان استان خوزستان و بالاخص شهرستان های شوش و کرخه؛ (مدیریت و پرسنل و اولیای محترم دبستان مرصاد شاوور ) تبریک می گوییم.

امیدوارم وزیر محترم آموزش وپرورش پتانسیل نخبگان را در عمل درک نموده؛ با ایجاد بانکی

از نخبگان و مقام آوران فرهنگی همانند مقام آوران ورزشی برای تصدی پست های استانی و کشوری استفاده نموده  به کمک نخبگان مدیریت کشور متحول گردد صاحبان ایده و نظر؛ (لیاقت مندان با استعداد) زمان امور را برای تصدی پست های کشوری؛ و ... بدست گیرند. تا مردم شاهد اتفاقات شوند

ما کان لله ینموا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار