شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
شوشان ـ دکتر فتح اله دهقان : نفوذ برای کسب اطلاعات وضربه زدن به حریف داستانی به درازی تاریخ دارد. نفوذ به اشکال گوناگون در دستور کار سرویس های امنیتی کشورهای جهان است. تکنولوژی های نوبا‌قدرت غیر قابل تصور بشر نیز امروزه در اختیار سازمان های اطلاعاتی قرار دارد. به گواه تاریخ نفوذ امنیتی ،اقتصادی ،فرهنگی،سیاسی ،اجتماعی و.......همواره در دستور کار سرویس های امنیتی بوده است.
شوشان ـ دکتر فتح اله دهقان :

نفوذ برای کسب اطلاعات وضربه زدن به حریف داستانی به درازی تاریخ دارد. نفوذ به اشکال گوناگون در دستور کار سرویس های امنیتی کشورهای جهان است. تکنولوژی های نوبا‌قدرت غیر قابل تصور بشر نیز امروزه در اختیار سازمان های اطلاعاتی قرار دارد. به گواه تاریخ نفوذ امنیتی ،اقتصادی ،فرهنگی،سیاسی ،اجتماعی و.......همواره در دستور کار سرویس های امنیتی بوده است.
همواره توسط کارشناسان ودلسوزان در خصوص نفوذ هشدار داده شده است. حوادث ورویدادهایی همچون سرقت اسناد هسته ای،ترور دانشمندان هسته ای ،اسماعیل هنیه ورویدادهای جاری در لبنان آژیر خطرنفوذ  را به صدا دراورده است.
القصه، وقوع این رویدادها وحوادث تلخ هشداری به تصمیم سازان کشور است که حقیقت پدیده نفوذ را پذیرفته وتجدید نظر اساسی در استراتژی های  امنیتی را در دستور کار قرار دهند .
باید به این حقیقت تلخ  اذعان نمود که گپ وخلا اطلاعاتی موجب به وقوع پیوستن حوادث تلخ گذشته  شده است . وقت آن رسیده که با استفاده از علم ،دانش وتکنولوژی پیشرفته ونو توسط متخصصین وکارشناسان مجرب برنامه هایی  برای مقابله با نفوذ در اشکال مختلف آن تدوین و اجرا شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار