شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته ی جهان عرب نوشت: ایران متشکرم، از بابت ایجاد ترس، وحشت، فرار و دلهره ای که باعث شد میلیون‌ها شهرک نشین به پناهگاه‌ها بروند. بویژه وقتی که نتانیاهو و گالانت به تونل‌های زیرزمینی فرار کردند و فرودگاه اللد هم بسته شد. آری،  این است پاسخ کوبنده!
البته، توئیت ریاست جمهوری ایران جناب آقای پزشکیان هم پیامی بسیار به موقع و عبرت آموز خطاب به نتانیاهو ارسال شد که وی خودش را با ایران درگیر نکند و یک جوری با لحن پهلوانی منشانه ی مخصوص به خود، تلویحا، به او فهماند که عملیات وعده ی صادق ۲ مشتی است نمونه ی خروار، تا وی مواظب باشد که دست از پا خطا نکند.
به هرحال، همانطور که در اخبار داشتیم موشک های هاپیرسونیک با برنامه ریزی قبلی و اشراف اطلاعاتی به جاهایی خوردند که به رژیم صهیونیستی بفهماند که اگر بخواهد باز به  ددمنشی های خود ادامه دهد.آنوقت ناگزیر خواهد شد که در وعده ی صادق ۳ ویلچرنشین شود و این پیام روشن و شفاف را نیز پنتاگون جور دیگری به کاخ سفید مخابره نمود.
الغرض، شادی مردم منطقه، از بحرین گرفته، تا اردن، عراق، فلسطین، سوریه، عمان، یمن، ترکیه، پاکستان، هندوستان، تونس، لبنان و کل امت اسلامی در سراسر جهان، به مثابه ی ضربه ای مهلک تر از موشک های هاپیرسونیک عمل کردند که اندک اندک جمع مستان دیگری نیز از راه می رسند تا این موج عظیم را تبدیل به یک سونامی دهشتناکی بگردانند تا مشروعیت نظام اشغالگر قدس را در نزد جهانیان مضمحل سازد.
القصه، شایسته است تا به یاد شهیدان هنیه، آن مهمان مظلوم، شهید سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت، این پیروزی افتخارآمیز را به ملت ایران تبریک عرض نمائیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار