شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه:
حضور و سخنرانی مقام معظم رهبری با وجود تهدید‌های اسرائیل ‌و همچنین اطلاع رسانی از چند روز قبل حضور رهبر در مصلی، همه نشان‌دهنده شجاعت حضرت آقا دارد.
محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان درباره حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه اظهار داشت: حضور حضرت آقا در نماز جمعه و انجام سخنرانی‌ از جهات مختلف باید بررسی شود و در حقیقت بیان استراتژیک منطقه است؛ سخنرانی مقام معظم رهبری خطاب به همه ملت‌ها بود.

وی افزود: حضور و سخنرانی مقام معظم رهبری با وجود تهدید‌های اسرائیل ‌و همچنین اطلاع رسانی از چند روز قبل حضور رهبر در مصلی، همه نشان‌دهنده شجاعت حضرت آقا دارد.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پاسخ ما به اسرائیل نشان از جایگاه استراتژیک جدید خاورمیانه است. در گذشته مقام معظم رهبری فرمودند که باید در نظام سلطه جهانی نقش داشته باشیم. اکنون ایران با توجه به تمدن در حال تأثیر گذاری در نظام سلطه جهانی است.

امیر تاکید کرد: دولت‌های غربی و آمریکایی‌ها نقشه گردان و اتاق فکر اسرائیل هستند و در واقع رژیم صهیونسیتی مجری جنگ است. اما قطعاً پاسخ ایران به اسرائیل موجب می‌شود که اسرائیل محاسبات خود را به منطقه، لبنان و غزه تغییر دهد.

نماینده مردم اهواز در پایان تصریح کرد: سیاست تهاجمی و دیپلماسی ایران موجب می‌شود که اسرائیل در حملات خود تجدید نظر کند و در آینده عقب‌نشینی خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار