شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

او را جاسوس می خوانند آن طور که صهیونیست ها دسیسه کرده بودند تا این گونه سنوار در بین همقطاران خود در کل جبهه ی مقاومت تعریف شود. اما، آن حکیم خردمند، یعنی؛ شهید اسماعیل هنیه، آگاه از مکر دشمن صهیونی با استقبال گرم از ایشان، هنگامی که از اسارت بیرون آمده بود هرگز نگذاشت عفریت تردید و تشکیک در بین جنبش راه پیدا کند. به خاطر این که می دانست جناب یحیی سنوار یکی از نوابغ  سیاسی _ نظامی  در میان مبارزین حماس است که بسان ستاره ای درخشان در شب های تار بر ناخدایان کشتی ملت فلسطین راهمنا خواهد شد.
آری، این اعتماد حکیمانه در واقع شالوده ی عملیاتی شکوهمند در ۷ اکتبر بنام طوفان الاقصی گردید که به چهره ی کریه ی اشغالگران قدس چنگی آهنین کشید.
البته، ناگفته نماند با شهادت این مجاهد کبیر به ترتیبی که همگان دیدند که همپای نیروهای جهادی با حضور میدانی با لباس رزم تا آخرین گلوله انتفاضه وار جنگید تا شهید شد. اکنون دیگر اسطوره ی سنوار را بعنوان الگویی جاویدان  باید در یادها و خاطرات مردم فلسطین جستجو نمود.

آری، باید بر حال نتانیاهو  افسوس خورد که به خیال خام خود به باطل می اندیشد که با شهادت یحیی سنوار، توانسته نام او را از صحنه روزگار حذف کند .زیرا، درک این معنا، یعنی ماندگاری نام، رسم و یاد شهیدان همواره در طول تاریخ برای این جرثومه ی فساد میسر نیست زیرا، نتانیاهو با صدای اولین شلیک گلوله کلبیر کوچکی به مانند موشی هراسان از ترس مرگ به سوی پناهگاه های ضد بمباران دوان دوان می خزد.
القصه، از این تاریخ به بعد با شهادت یحیی سنوار ما شاهد خیزش نسل های جدید به درون تشکیلات حماس خواهیم بود که جای ایشان و دیگر شهیدان این جنبش را پر می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار