شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
ستاد انتخاباتی عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه ی خوزستان
باسمه تعالی
    
           إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ
یا ایها الناس انا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباً و قبائل لتعارفوا آن اکرمکم عندالله اتقیکم...
باسلام و عرض تبریک به عموم ملت بزرگوار ایران و اهالی شریف خوزستان
احتراماً به پاس انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ که مشارکت پر معنای ملت در حمایت اکثریت رای دهندگان از جناب دکتر پزشکیان فرزند صادق و راستین ایران اسلامی را در پی داشت. و موجبات تشکیل دولت وفاق ملی را با چیدمان و  ترکیبی از رجال سیاسی برای اداره مملکت متفاوت از ادوار گذشته در کنار هم فراهم نمود. خدا را سپاس می گوییم.
هر چند بعضاً از سویی به ذائقه ی بخشی هایی از جوامع هدف و رای دهندگان تاکنون خوش نیامده است. اما سویی هم مورد غضب افراطیون خالص ساز قرار گرفته است. لیکن در کنار این تعهد و عزم  ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که به شعارمحوری انتخاباتی خود یعنی تشکیل دولت وفاق ملی داشته اند. تاکنون جناب دکتر پزشکیان با سازوکارهای کارشناسانه انتصابات فوق العاده و تابو شکنانه ای را شجاعانه در سطح هیات محترم دولت و بدنه ی اجرایی کشور داشته است. از جمله بکارگیری وزرای دولت تمامیت اصول گرای قبل، حضور برجسته ی بانوان ، انتصاب برادران اهل سنت، فرزندان مومن اقوام و بکارگیری جوانان متخصص شایسته را در همین بدو شروع بکار دولت وفاق ملی می توان نام برد. و کار ویژه دولت وفاق ملی برای استیفای مطالبات اقوام گام بلندی می باشد. که جناب دکتر پزشکیان بر اساس شعار راهبردی وفاق پس از یک قرن و گذشت چهل پنج سال از عمر انقلاب اسلامی و سیزده دولت در دولت چهاردهم برای اهالی خوزستان برداشته اند. تابو شکنی انتصاب استاندار از میان برادران غیور و عزیز عرب در خوزستان عظیم شاهکاری است.که به گواهی جناب سردار شمخانی دبیر محترم شورای امنیت ملی در دولت تدبیر و امید اینجانب به اتفاق تعدادی همفکر ستادی اعتدالی اصلاحی در راستای استیفای حق برادر فقید سعیدمان دکتر جادری با پیگیری تا سر حد توان با سخن و پیگیری تلاش داشته ایم. فلذا اول این گام بلند توسعه و انتصاب  نادر و شایسته ی جناب دکتر سید محمدرضا موالی زاده را بر تمام اقوام مکرم خوزستانی به ویژه برادران غیور عرب، تمامی فعالین و کنشگران خوش‌فکر اصلاحی اعتدالی شادباش می گوییم.
دوم جناب دکتر موالی زاده ی محترم که  از خاندان اصیل خوزستانی ،متدین خوش‌فکر معتدل، فسادستیز و از سلامت کامل شخصیتی برخوردارند. همواره مورد حمایت ما و طیف اصلاحی اعتدالی بوده است. زیرا که سالیان طولانی از او و خاندانش شناخت داریم. بنابراین با توجه به سوابق شایسته و درخشانی که جناب دکتر موالی زاده از لحاظ سلامت شخصیتی ، دیانت و مدیریت در نظام اسلامی دارند. ضمن تشکر و قدرانی فراوانی که از شخص جناب دکتر پزشکیان این مرد صادق وعده و هیات محترم دولت وفاق ملی ایشان بخاطر این حسن انتخاب داریم. این انتصاب بر حق و شایسته سالارانه را که سالیان دراز مطالبه ی کلیه ی نیروهای بومی دلسوز و خوشفکر خاصه برادران مومن و غیور عرب ایران زمین در خوزستان بوده است ابتدا به شخص جناب دکتر موالی زاده که فرزند شایسته این دیار مرزداران دیانت و کیان ایران اسلامی بوده و از جمیع جهات مورد اعتماد ارکان حاکمیت، فعالین سیاسی اصلاحی اعتدال، اقوام و کنشگران فعال خوزستانی قرار گرفتند تبریک می گوییم. سپس انتخاب و انتصاب استاندار از میان قوم کهن مرزداران عرب را پس از حدود یک قرن در دولت وفاق ملی با رویکرد اصلاحی اعتدالی را به کلیه ی ملت بزرگ ایران بخصوص اهالی شریف خوزستان، عموم حامیان دکتر موالی زاده و ستادهای انتخاباتی اصلاحی اعتدالی که حماسه ی تابو شکنانه ی ۱۵ تیر را برای رهایی از خالص سازی و تحقق رویکردهای معتدلانه  وفاق ملی آفریدند از سوی ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه خوزستان، ستادهای انتخاباتی کلیه ی شهرستانها و بخش ها صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می کنم. در پایان همگان از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون اعتلای آرمانی و برنامه ای ایران اسلامی، تحقق شعارهای دولت وفاق ملی و توسعه ی همه جانبه با استیفای مطالبات بر حق اهالی محترم خوزستان غنی اما محروم را برای دولتمردان فداکار و جناب دکتر موالی زاده استاندار بومی محبوب مسئلت داریم.
من الله التوفیق
محمدرضا چمن نژادیان - رئیس ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار