برخلاف ماه های گذشته که روزهایی پر عزل و نصب برای شهرداران شهرهای مختلف خوزستان بود فروردین ماه سال 91 را باید ماه پر عزل و نصب مدیران استان نماید

"> فروردین پر عزل و نصب برای خوزستان
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۵

برخلاف ماه های گذشته که روزهایی پر عزل و نصب برای شهرداران شهرهای مختلف خوزستان بود فروردین ماه سال 91 را باید ماه پر عزل و نصب مدیران استان نماید

 

شوشان : برخلاف ماه های گذشته که روزهایی پر عزل و نصب برای شهرداران شهرهای مختلف خوزستان بود فروردین ماه سال 91 را باید ماه پر عزل و نصب مدیران استان نماید. در این ماه دو معاونت استانداری پس از ماه ها بلاتکلیفی سرانجام تعیین تکلیف شدند و علاوه بر آن شاهد تغییر و تحولاتی نیز در سایر سطوح مدیرتی بودیم :

کرمی از بوشهر آمد

به گزارش شوشان ، در فروردین ماه امسال طی مراسمی، غلامحسين كرمي به عنوان مديركل جديد سازمان بازرسي خوزستان معرفي و از زحمات “محمد آقاجري” تقدير شد. آقاجری سال گذشته برای شرکت در انتخابات استعفا داد و پس از وی فلاح سرپرست اداره کل بازرسي استان خوزستان را برعهده گرفت. با آمدن کرمی از بوشهر و نشستن بر صندلی ریاست بازرسی خوزستان ، فلاح نیز که از نيروهاي ارزشي و مخلص استان بود به یزد رفت و معاون بازرسی این استان شد.

نصیری به جای عباس نوری نشست

در فروردین ماه امسال ، به دنبال ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان کشور و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان، ابراهیم نصیری به عنوان معاون امور جوانان این اداره کل منصوب و مشغول به کار شد. پیش از نصیری عباس نوری معاون فرماندار گتوند عهده دار این سمت بود.

دهقانی از مسکن به راه و مسکن

پس از مدتها که از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی می گذرد وس از ماه ها بحث و تبادل نظر، از سوی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، نصراله دهقان مدیرکل مسکن و شهرسازی استان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان منصوب شد. البته باید دید منوچهر رحمانی مدیرکل راه و ترابری استان خوزستان در این مجموعه جدید چه سمتی می گیرد یا اینکه پست جدید به وی داده می شود یا خیر؟

لفته منصوری مدیرکل شد

لفته منصوری مدیر سابق روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان به عنوان مدیرکل کتابخانه های این استان منصوب شد.لفته منصوری که پیش از این مدیریت روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان را داشته است از فعالان با سابقه عرصه فرهنگی استان خوزستان است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

الهایی شهردار منطقه 6 شد

در ادامه تغییرات در مدیریت های شهرداری اهواز، شهردار منطقه شش نیز تغییر کرد و عچرش جای خود را به قاسم الهایی داد.الهایی یکی از مدیران باسابقه و مجرب شهرداری اهواز است که شهردار مناطق سه، پنج  هفت و نیز مدیر عاملی سازمان های تاکسیرانی و پایانه های شهرداری اهواز را در کارنامه های خود دارد .

اخلاصی نیا به جای شاعری آمد

پس از استعفاي موسي شاعري، معاون اموراجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز، طي حكمي از سوي شهردار اهواز، علي‌اكبر اخلاصي‌نيا به اين سمت منصوب شد. خلاصی نیا بازنشسته سپاه است و فرمانده نیروی مقاومت بسیج شوشتر نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

سید کریم حسینی در انتظار حکم

پس از چندین ماه بلاتکلیفی پست مهم معاونت سیاسی استانداری خوزستان سرانجام دکتر سیدکریم حسینی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب شد و در انتظار تایید حکم از سوی وزارت کشور به سر می برد.

فرماندار سابق مدیرکل بحران شد

محمدرضا آملا زاده با حکم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان به سمت مدیر بحران این استان منصوب شد.

، آملازاده در حالی به این سمت منصوب شد که در آخرین پست خود به عنوان فرماندار شوشتر به صورت ناگهانی و در جریان سفر به یکی از مناطق شوشتر تغییر کرد.

با وجود این، استاندار خوزستان بار دیگر به وی اعتماد کرده و مدیریت یکی از چالشی ترین بخشهای استانداری خوزستان به واسطه شرایط سخت اقلیمی به خصوص در بخش گرد و غبار و لزومی اعلام تعطیلی مدارس و ادارات درشرایط اضطراری را به وی سپرده است.

پویا از آبفا به معاونت عمرانی

سرانجام پس از مدت های مدید که معاونت عمرانی استانداری خوزستان با سرپرستی اداره می شد آیین تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مهندس حمیدرضا ارشاد منش معاونت عمرانی وزارت کشور و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های کشور، استاندار خوزستان ، مهندس خادمی معاون سابق عمرانی استاندار و اخوان صباغ سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در مهمانسرای استانداری برگزار شد و پویا مدیرعامل آبفا خوزستان معاونت عمرانی استانداری را بر عهده گرفت.

تغییر سرپرست شعب بانک ملت در خوزستان

محمدرضا جاجرمی سرپرست بانک ملت شعبه خوزستان بزودی از سمت خود تودیع و جای خود را به سرپرست بانک ملت شعبه استان کرمانشاه که قبلا نیز در همین پست در اراک خدمت می کرد سپرد.

تغییر در دقیقه 90

جدا از عزل و نصب های فروردینی سال 91 ، در آخرین روزهای سال 90 سید بهزاد علوی که از خانواده ای روحانی و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می باشد از معاونت نظری سازمان آموزش و پرورش کنار رفت و عباسی به عنوان سرپرست جای او را گرفت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار