شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برپایی دومین همایش بین المللی علمی ولایت در اهواز را ، افتخاری ماندگار برای مردم ولایی استان خوزستان توصیف کرد.
دومین همایش بین المللی علمی ولایت روز شنبه با حضور شماری از میهمانان داخلی و شخصیت های 45کشور چهان در سالن امام علی (ع) مجتمع فرهنگی هنری فجر اهواز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در دومین همایش بین المللی علمی ولایت ، خوزستان را دروازه ورود تشیع به ایران عنوان کرد و گفت: برپایی این همایش در خوزستان ، اقدامی بجا و مبارک برای مردم دوستدار ولایت امیرمومنان حضرت علی (ع) و جانشینان بحق ایشان توصیف کرد.

وی گفت: حضور میهمانان خارچی از کشورهای افغانستان ، پاکستان ، هندوستان ، بحرین ، عربستان سعودی ، یمن ، ترکیه ، مصر ، اندونزی ، مالزی ، بنگلادش ، کشورهای آسیای میانه ، اردن ، انگلستان ، ایتالیا ، فرانسه و استرالیا نشان از اهتمام اندیشمندان مسلمان برای حضور در این همایش بزرگ است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد این همایش بتواند به تبیین هرچه موضوع مهم ولایت در اقصی نقاط جهان که تشنه اسلام ناب محمدی (ص) هستند بینجامد.

آیت الله موسوی جزایری به توطئه ترویج تفکر وهابیت تکفیری در کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: تفکر این فرقه ضاله منحرف تنها با کار فکری و ترویج مکتب اهل البیت(ع)

به سراشیبی سقوط خواهد رفت.

در این همایش آیت الله ˈسیدابوالحسن حسن زادهˈ امام جمعه موقت اهواز و استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: 230مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در نهایت 14مقاله برای طرح در این همایش بین المللی انتخاب شد.

قرار است دومین روز این همایش فردا یکشنبه در سینما نفت آبادان برگزار شود.

سالن این همایش در نخستین روز کاریش مملو از میهمانان و اندیشمندان دینی داخلی و خارجی بود بطوری که برخی از میهمانان به صورت سرپا در این همایش حضور داشتند.

میهمان ویژه این همایش آیت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار