شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۰

رسيدگي به شكايات مردم در مطبوعات بايد در اولويت كار مسوولان قرار گيرد، ولي متاسفانه مسوولان به جاي رسيدگي به موضوع جوابيه مي‌فرستند و از مردم مي‌خواهند با شماره 124 سازمان تعزيرات حكومتي تماس بگيرند. نمونه بارز آن مطلب مربوط به پخت نامطلوب و بي‌كيفيت نان است. آيا به انتقادها و شكايات مردم نبايد رسيدگي شود؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار