شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰

ایرنا نوشت : * راهپیمایی 13 آبان طبق برنامه از ساعت 9 صبح با شکل گیری گروه های دانش آموزی از نواحی مختلف آموزش و پرورش شروع شد.

* ماموران راهور محدویت های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی (مسجد اعظم تا مصلای مهدیه امام خمینی ˈرهˈ ) برقرار کردند.

* دانش آموزان اهوازی که شمارشان هرلحظه بیشتر می شد با سردادن شعارهای ضد امریکایی و ضداستکباری روز دانش آموز را نیز گرامی داشتند.

* دقایقی از راهپیمایی یوم الله 13آبان ماه نگذشته بود که آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز به جمع راهپیمایان پیوست و در حلقه دانش آموزان قرار گرفت.

* حجت الاسلام ˈسعید جعفریˈ مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و ˈرحمان فلاحیˈ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان آیت الله موسوی جزایری را در این راهپیمایی همراهی می کردند.

* آیت الله موسوی جزایری که بسیار شاداب و بانشاط به نظر می رسید تا انتهای مسیر راهپیمایی دانش آموزان اهوازی را همراهی می کرد ولی با این حال خبرنگاران رسانه های گروهی نتواستند با امام جمعه اهواز مصاحبه ای ولو کوتاه داشته باشند.

* حضور خواهران دانش آموز در این راهپیمایی بسیار چشمگیر بود.

* در این راهپیمایی شماری از معاونان و مدیران آموزش و پرورش نواحی اهواز حضور داشتند.

* در مصلای نماز جمعه اهواز ایستگاه نقاشی برای به تصویر کشیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برپا شده بود.

* طلاب و روحانیون اهواز که پیشاپیش آنان حجت الاسلام ˈمیراحمدرضا حاجتیˈ حرکت می کرد با تعطیلی کلاس ها خود را به صفوف راهپیمایان 13آبان رساندند و شعارهای ضد امریکایی سر دادند.

* تجمع راهپیمایان 13 آبان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) تا ساعت 30/11 ادامه داشت و بخش پایانی آن قرائت بیانیه مراسم یوم الله 13آبان بود که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

* حضور شماری از نونهالان که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند در این مراسم بیش از هرچیزی جلب نظر می کرد.

* مراسم 13 آبان امسال باشکوه تر از سال های گذشته در اهواز و سایر مناطق استان برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار