شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
این بارش منجر به بستری شدن 100 نفر از شهروندان این استان در بیمارستان‌ها شده که لازم است مسئولان دولتی و کمیسیون ذیربط در مجلس برای بررسی این آسیب و شناسایی راهکار برون رفت از این مشکل، برنامه‌ریزی کنند.
شوشان: نایب رئیس اول مجلس اعلام کرد: نمایندگان اهواز درباره بارش نخستین باران پاییزی در خرمشهر و مسمومیت تعداد کثیری از شهروندان اهواز و بستری شدن 100 نفر در بیمارستان به مسئولان تذکر دادند.
حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار داشت: ناصر سودانی نماینده اهواز و دیگر نمایندگان این استان تذکر جدی درباره بارش نخستین باران پاییزی در خرمشهر، مناطق اهواز و حوالی آن داشتند که منجر به مسمومیت تعداد کثیری از شهروندان این منطقه شده است.

وی افزود: این بارش منجر به بستری شدن 100 نفر از شهروندان این استان در بیمارستان‌ها شده که لازم است مسئولان دولتی و کمیسیون ذیربط در مجلس برای بررسی این آسیب و شناسایی راهکار برون رفت از این مشکل، برنامه‌ریزی کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ابتسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
comment
0
1
comment من در اورژانس بیمارستان فاطمه زهرا بستری شدم فقط اونجا از بعد ظهر تا شب بیش از 100 نفر بستری بودند .متاسفم که آمار درست نمی دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار