شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
شوشان: انتخاب شهردار باز هم به نتیجه نرسید. در نشست اعضای شورای شهر مسجدسلیمان برای انتخاب شهردار هیچ کدام از گزینه های شهرداری حد نصاب آراء را به دست نیاورده و همگی از لیست گزینه های شهرداری مسجدسلیمان حذف شدند.

محمدرضا زمانپور عضو شورای شهر در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: طی چند دور نشست اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار از میان چهار گزینه راه یافته به مرحله نهایی یعنی آقایان کورش حاجت پور، نوید شعبانی، رحیم جافری و علی مراد حافظی در نهایت آقایان حاجت پور و نوید شعبانی در دور اول حذف و آقایان جافری و حافظی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: در جلسه ای که با حضور ده نفر از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان برگزار گردید هیچ کدام از دو گزینه نهایی نتوانستند حائز اکثریت آراء شوند و بدین ترتیب تمامی گزینه ها از دور رقابت خارج شدند. عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد: از فردا روش انتخاب شهردار به صورت تک نفره صورت خواهد گرفت. بدین صورت که با گزینه های جدید که از میان گزینه های قبلی نخواهد بود مصاحبه و هر کدام حائز اکثریت آراء یعنی ۶ رأی شد به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی ضمن عذر خواهی از مردم به خاطر تأخیر در انتخاب شهردار گفت: شورای شهر مسجدسلیمان می خواهد با تأمل بهترین گزینه را برای شهرداری مسجدسلیمان انتخاب کند. وی گفت: دیر انتخاب کردن شهردار بهتر از یک انتخاب بد خواهد بود چرا که معتقدیم دود آن به چشم مردم خواهد رفت. زمانپور ابراز امیدواری کرد با انتخاب یک شهردار کارآمد شاهد آبادانی مسجدسلیمان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار