شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
جوابیه آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز
در پی درج مطلب تحت عنوان "هنرستانی که یک شبه دامداری شد!" آموزش و پرورش ناحیه 2 در جوابیه ای نوشت: محل مذکور مربوط به مراکز فنی و حرفه ای است ...
در پی درج مطلب تحت عنوان "هنرستانی که یک شبه دامداری شد!"  آموزش و پرورش ناحیه 2 در جوابیه ای نوشت: محل مذکور مربوط به مراکز فنی و حرفه ای است که آموزش و پرورش در وضعیت این مکان و فعالیت آموزشی آن بی اطلاع می باشد.


مدیر مسئول پایگاه خبری شوشان

باسلام

احتراماً در پاسخ به خبر مندرج در پایگاه خبری شوشان با عنوان هنرستانی که یک شبه دامداری شد! در تاریخ 26/8/92 بدینوسیله به استناد قانون مطبوعات پاسخ آن جهت درج در همان ستون و با همان حروف به حضورتان ارسال می گردد. خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

1- در بخش غیزانیه دو هنرستان شیخ مفید و شهید عدنان مقدم تحت نظارت آموزش و پرورش ناحیه  اهواز مشغول به فعالیت می باشند که این دو هنرستان در سال تحصیلی جاری (93-92) نیز همزمان با مدارس سراسر کشور فعالیت آموزشی خود را آغاز نموده اند و فعالیت آموزشی آنها نیز با حضور هنرجویان بخش غیزانیه ادامه دارد.
2-  محل مذکور در خبر درج شده در شوشان مربوط به مراکز فنی و حرفه ای تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای می باشد که آموزش و پرورش در وضعیت این مکان و فعالیت آموزشی آن بی اطلاع می باشد.
3-  از آنجائیکه هنرستان ها تحت نظارت آموزش و پرورش بوده و مراکز فنی و حرفه ای تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای می باشند؛ قید نمودن هنرستان در تیتر خبر صدر الاشاره این شائبه را در اذهان عمومی به وجود آورده است که مرکز مذکور از هنرستان های مربوط به آموزش و پرورش بوده است؛ در صورتیکه همانگونه که ذکر شد این ساختمان مربوط به آموزش و پرورش نمی باشد.
4-  لوگوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان تصویر خبر درج گردد.
ضمن ابراز تاسف از عدم توجه به این مهم توسط نگارنده مطلب؛ لذا شایسته است جهت روشن شدن اذهان عمومی نسبت به درج پاسخ در پایگاه خبری شوشان اقدام نمایند.

سید بهادر موسوی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز




مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
comment
2
0
comment میتوانستند کمی مؤدبانه تر جوابیه بنویسند و از طولانی شدن آن خودداری می شد.براستی چرا ظرفیت انتقادو آستانه تحمل نزد مسئولین این قدر پایین است
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
comment
0
1
comment سلام من اهل غیزانیه هستم چنین مرکز آموزشی در غیزانیه وجود ندارد.
ساختمانی که شما در موردش حرف میزنید محل آموزشی نیست. جفت بخشداری است و صندوق فرصت شغلی است. ما هم هیچوقت ندیدیم آموزش بدهد قبلا برای ایجاد یک کارخانه ساخته شد.نویسنده مقاله مغرضانه نوشته و مغلوم نیست پرا ما برای جذب مشتری اینگونه توهین میکنیم.
comment
معلم ناحیه 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
comment
0
1
comment می تونستید قبل از درج خبر یه زنگ به اداره بزدید بعد خبر را منتشر بکردید شما حتی در جوابیه هم لفظ هنرستان را به کار برده اید. معلوم است از سر نادانی یا عدم آشنایی شما با فنون خبر نویسی نیست بلکه از روی غرض است.
و هدف شما زیر سوال بردن زحمات کادر آموزش و پرورش است .
comment
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
comment
0
1
comment ازاینکه سایت شما فقط به قصدتخریب زحمات مسوولان فعلی ومعلمان این اخبارکذب راپخش می کندمتاسفم.براستی انصافتان کجارفته؟
comment
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment سلام خسته نباشید و خداقوت : درست است که : الخبر یحتمل الصدق و الکذب .خبر، گزارشی است كه احتمال صدق و كذب در آن وجود دارد.
ولی کمی بررسی و دقت شود که جایگاه خود را ازدست ندهید ادمه دارد....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار