شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
شوشان: هفته پنجم، میزبانی تیم های نفت اهواز و شهرداری دزفول
هفته گذشته در دیدارهای هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشور هر چند تیم نفت اهواز در گنبد در مقابل فولاد این شهر کم آورد و با حساب سه بر یک مغلوب شد. اکنون در بازیهای هفته پنجم که روز چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد به عنوان تیم میزبان با تیم شهرداری همدان در اهواز بازی خواهد داشت.
تیم شهرداری دزفول هم استراحت داشت و این تیم در روز چهارشنبه در دزفول با تیم مقاومت شهرداری ارومیه بازی خواهد داشت. اکنون با انجام بازیهای هفته چهارم تیم شهرداری دزفول با سه بُرد بدون شکست صدرنشین گروه خود می باشد و این در حالی است که نفتی ها از چهار بازی انجام داده دارای دو بُرد و دو باخت هستند.
واقعیت اینست توپ و تور این استان و هواداران آن چند سال است که در آرزوی داشتن تیمی در لیگ برتر می باشند که هر بار رسیدن به این آرزو با مشکل رو به رو شده است.
گفتنی است سال گذشته با توجه به چراغ سبز فدراسیون والیبال و سازمان لیگ تیم نفت اهواز می توانست در لیگ برتر بازی کند اما هزینه های سنگین حضور در لیگ برتر مانع حضور این تیم اهوازی در لیگ برتر شد.
و اکنون تیم شهرداری دزفول بخاطر داشتن یک سرمربی واقعا والیبالی خوب، علیرضا ظفری پور، تا اینجا در راستای رفتن به لیگ برتر قرار دارد زیرا که قرار است در پایان بازیهای مرحله اول و دوم (رفت و برگشت) تیم هاي اول دو گروه مستقیما بلیت ورود به لیگ برتر را به دست آورند.
اکنون این بازیها در 2 گروه 9 تیمی برگزار می شود و باید دید که بالاخره توپ و تور این استان در لیگ برتر کشور دارای تیم خواهد شد یا... .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار